Öncelikle neden bunu yaptığım hakkında pek bir fikrim yok. Sanırım geçen senelere nazaran daha farklı, daha unutulması zor ve daha… daha bi şey işte zorlama.
Zaten senden başka okuyanın olucağını sanmıyorum. Dua et olmasın çünkü ilerleyen zamanlarda (2 dakika sonra) senin rezil olucağın bölümler var *piç smile*
Nisajım (bak nisa diyorum bence bi teşekkürü hak ettim) biraz duygusal başlamak istiyorum. Uzuuuun zamandır arakadaşız. Fark ettimde hayatımın çoğunu senle harcamışım la yazık. Utanmıyon mu koskoca bir hayatı mahvetmeye sjsjsj. O kadar uzun zamandır birlikteyiz ki sensiz bir hayat düşünememeye başladım. Senin olmadığın hayallerim bile yok o derece. Müziğimi açtım hayal kuruyım dedim güzel başladım bir anda dahil oldun ve her şey mahvoldu. Kovuyorum ‘defol git’ diyorum büyük bir yüzsüzlük göstererek gitmiyosun. Bi insan bütün hayallerime nasıl bu kadar dahil olabilir anlamıyorum ki. Her gün ya Allahın her günü birlikteyiz. E yuh ama demeden edemiyo insan. Gerçi sensiz bir gün geçirmekte çok istemiyorum.
Her şeyimsin lafı varya tam olarak sana uyuyor. Annem gibi davranıyosun bazen o kadar merhametli davranıyosun ki, öyle çok endişeleniyosun ki benim için. Bazen babam gibi… korumacı tavrını takınıyosun hayır gidemezsin, hayır yapamazsın falan bildiğin maço oluyosun dfghjk. Abim gibi oluyosun bazen de o çocuk kim dövüyim mi falan gerçi o zamanlar çok komik oluyosun ^^. Arkadaşımsın, sırdaşımsın… bu böyle uzaar gider.
Beni ne olursa olsun en çok destekleyen kişisin. Hayallerim için bana en çok yardım edensin. Lise için istanbula gitme hayalimde mesela sırf benim için fedakarlık yapıyosun. Eğer ben istanbula gidersem en çok üzülücek en çok etkilenicek kişilerdensin ama ona rağmen anneme en çok yalvaranda.
Benim için çok farklısın. Yanımdayken sana o kadar berbat şeyler söylüyorumki. Şişko, mıymıntı, düzenli, gusraksuz, meymenetsüz falan filan ama biri sana çok mıymıntı o dediği anda çıldırıyorum içim seni koruma aşkıyla yanıp tutuşuyo :D hayatım boyunca yüzüne karşı en fazla birkaç kez iltifat etmiş olan ben seni öyle bi övüyorum ki görsen ağlarsın.
Benim ilklerim ve enlerimu hep senle. Mesela ilk elbise giyişim senin elbisendi. Beni elbiseyle görünce gözlerin dolmuştu asdfhg. Veya ilk yabancı dizimi senle izledim. Hayatımda duyduğum en güzel iltifatı da bana sen söylemiştin “Piskopat Sapığım” böyle diyince bi garip durdu ama her gün sizin evi, eve girenleri çıkanları, evden ne zaman çıkıp ne zaman döndüğünüzü bi sapık gibi izlediğimi düşününce bana tık oturmuştu. Resmen senin için içimdeki Bece teyze uyanıyor.
Senin için bazen Esra Erol (melih dersem anlarsın heralde) bazen Müge Anlı (o çocuğun evini buldum ya la) bazen Hülya Hızarcı (o yemek biticek sjsjsj) oluyorum. Aslıya karşı da Muhammed Ali olmak istiyorum ama neyse.
Ben daha okuma yazma bilmezken öğretmencilik oynadığımız zamanları hatırlıyo musun? Üst kata çıkar ben koltuğa oturur senin bana yavaş yavaş bir şeyler okumanı dinlerdim. Pili tebeşir olarak kullanırdın. Veya havuz maceralarını hatırlıyor musun? Kankalar ilk hedefiniz dondurma adası ileri! Leblebi tozu zamanları… erkeklere karşı olan nefretimin ilk filizlenmeye başladığı zamanlar Aydın erkek olduğu için hep fazlasını o alırdı düşündükçe sinir basıyo leblebi tozu bu boru mu? neyse su savaşlarını unutman imkansız. Amma çok eğleniyoduk. Hatta ilkini yaptığımızda okulda ya kermes vardı ya da karne günüydü (hafızamı baya zorladım ama hangisi olduğuna karar veremedim) anneme yalvarmıştık su tabancası için. Su savaşı yaparken abim hep kafamıza bir şeyler fırlatırdı. Kocaman kurdeleli taçı hatırlatmak zorundayım. Hayır bir de saçın topluyken takardın la dfghjk hiç çıkarmazdık benimki siyah seninki lacivertti. Ahh siyahlı kadınnn… siyahlı kadın filmimiz. Bir anda ortaya çıkıp seni kovalamam ve senin samanyolu oyunculuğuyla çığlık atman :D ya aklıma geldikçe gülme krizine giriyorum. Parkta oynadığımız zamanlar… parkta olan herkesle oynuyoduk la hırsız mırsız yok biri geldimi LETS GAME. Hayır tüm gün birlikteyiz bi de ayrılırken facebooktan ilk salak yazan kazanır diye bi yarış yapıyoduk. Hep sen kazanırdın. Parktan sonra bir de mis gibi petiler oynardık keyfimize dicek yok. Bayramlarda şeker toplamak da çok eğlenceliydi. Herrrrr yere giderdik.
4’e 5’e giderken her şey mükemmeldi. Benim seçmeli derslerim vardı senden 1 saat sonra ayrılırdım okuldan ama seni ne zaman arıyıp da ne zaman parka çağırıcağım belliydi. Telefonun başında beni bekliyomuşsun o saatlerde asdfgh. Hafta sonları saat 1’de en geç 2’de arar çağrırdım. Yazın sen, sare, ben danstan şarkıya modellikten yaratıcılığa mütüş yarışmalarımız.
Az kalsın unutuyodum. Sen, ben, şevval, betül, ablası, ismini bilmediğim birkaç kız daha ve servis arkadaşım (çocuğun ismini bilmiyorum şuan sigaracı bi şey oldu hani) parkta şişlemece oynardık. Aranızda en küçüktüm. Ama yine de çok eğlenceli olurdu.
Saçımı su yeşiline boyattığım zaman beni kuaförde 8 saat beklemiştin yaa kıyamam. Ama o zamanlar söylediklerini düşündümde iyi olmuş. Yürüyoduk bi anda beni döndürdün ve “sakın arkana dönme yakışıklı bi çocuk geçiyo saçın ve giydiklerinle çok havalısın yüzünü görmesin çocuk.” Dedin. Çok sinir olmuştum diyemicem bana hep çirkin diyosun sjsjsj.
A101’in vazgeçilmez müşterileriyiz. Her gün okul çıkışı uğrar abur cubur alır yerimize gidip tıkınırız. Sonra niye kilo alıyom istisnasız her gün tıkınırsak tabi alırız ^^
Bazen kendimizi 40 yıllık evli bıkmış karı kocalar gibi hissediyorum.
“Git su getir bana!”
“Çok beklersin git kendin al gerizekalı”
“40 yılın başı bi şey istedik sen ne kadar hayırsızsın boşıcam seni.” Özellikle bu diyalog geçtiğinde.
Şimdi fark ettimde resmen seni ben beslemişim okul çıkışı kanka size geliyim mi ayağına sufleler nuggetlar götürdün çakal seni hepte ben yaptım bi de üstüne yok şöyle yapmamışsın yok böyle yapmamışsın dırdırını çektim la.
Neyse çok uzatmıyım (daha ne kadar uzun yazabilirsem >.<) DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ŞİŞKO DOMUZUM. İyiki doğmuşsunnnnnn. Yoksa bunca sene kimi güneşin altında yürütüp acı çektiricektim ben. Yoksa kimle abur cubur piknikleri, çardak geceleri, çekirdek taymları, just dance yapıcamm. Hep benim şişko domuzum ol tamam mı? Hep benim kal. Hiç bi zaman bunları yapmaktan vazgeçmeyelim oki mi? Ya ben seni kocanla nasıl paylaşıcam yaa
Düşündümde liseyi yalova da okusam bile çok üzülmem. Abur cubur piknikleri yaptığım sürece tabi. Seni Aslıya yar etmem ben ^.^ Unutma burda ne kadar göstermesede seni her daim seven bir arkin var. Her ne kadar benim doğum günümün üstünden aylar geçmesine rağmen hediye almamış olsanda.
Kahretsin KAPANMİİİİİ asdfghj