hoofdstuk 2

183 11 4
                                    

Klara POV

Duits is eindelijk voor bij , dat duurde echt super lang . Zuchtend en kuchtent pak ik mijn tas in. En ik wil de klas uit lopen maar ik word op mij schouder getikt. Het  is Jason een jongen uit mijn klas , Hij is de zoon van Lex Luthor. Het is me ex ik heb echt een hekel aam dat joch gekregen.

“wat is er Jason” zeg ik zuchtend

“heey Klara we moeten praten “ hij kijkt me dringend aan

“ uuuuhhhmm laat me ff denken NEE ga weg!” zeg ik geïrriteerd.

 Hij blijft staan en pakt me beet een sleurt me mee. Ik loop rustig met hem mee hij kan me toch niks aan doen hahaha. Hij is z’n sukkel .

~~                         

Jason en ik hebben gepraat . hij was opgelucht en de dag was voor bij . Ik pak me fiets en fiets naar huis . Als ik thuis ben ik alleen er is nog niemand thuis . Me vader is vanavond laat thuis. En me broer zit nog op school. Ik zal je eens vertellen waarom ik z’n hekel heb aan Lex Luthor.

~~~~~~~~~~~~~~

Flash back

Ik ben nu 4 jaar oud het is mijn verjaardag .De deur bel rinkelt en ik er naar toe , Terwijl ik open doe bedenkt ik wie het zou kunnen zijn. Bruce en Dick staan voor de deur ik had eigenlijk opa en oma verwacht. Maar ik ben super blij dat Bruce er is samen Dick.

“BRUCEEE!! “ roep ik blij terwijl ik in z’n arme spring.

‘’ Heey kleine meid fijne verjaardag “ hij aait over me hoofd heen .

Terwijl hij me neer zet spring ik al weer in Dick’s arme.

“Heey Dickie” zeg ik lachend.

“heey Klaartje” haha.

We lopen met z’n drieën naar binnen , Me vader loopt meteen op Bruce af. Ze lopen samen naar de keuken .Ik en Dick gaan op de bank zitten .

“gefeliciteerd Klara “ zegt hij terwijl hij me een kus op me wang geeft .

“dankje “ en ik geef hem een kusje terug alleen op z’n mond. Hihi. Me vader komt met taart binnen lopen . We lopen er beide naar toe .  ik pak een stukje taart en eet het op .

De dagwas eindelijk afgelopen ik kroop me lekker warme bedje weer in . En viel in een diepe slaap.

Stem en reageer

xx

My DadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu