h3 Flash back

162 10 3
                                    

POV Klara

“Klara wakker worden” zegt me vader zachtjes. Ik open langzaam me ogen ik zie me vader midden in me kamer staan . Ik spring uit bed in z’n arme me vader knuffelt me .

“pap mag ik conner wakker maken?” vraag ik liefjes

“okee voor uit dan maar kleed je eerst aan” zegt me vader terwijl hij naar beneden loopt.

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik loop nar me kleding kast en kleed me aan ik trek een spijker broek aan en een Adidas vest( vroeger was ik er al gek van ) en me hoge Adidas gympen . Ik ren met een volle vaart naar me broers kamer en spring op hem .

“WAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKERRRRRRRRRRRRRRRR worden grote broer!!!” tetter ik in z’n oor .

Hij slaapt me van zich af en draait zich weer om . Ik sta versteld te kijken tot dat hij is een op springt en me vast pakt, ik wil weg vliegen maar dat mogen we niet van me  vader in huis ik probeer hem van me af te duwen maar dat lukt maar net . Ik ren met volle snelheid naar de trap en glijd van de trap leuning af. Me broer springt van de trap af en rent achter me aan ik ren de keuken in en ren een rondje om de keuken tafel heen , Me broer doet het zelfde . Ik klim op de tafel en me vader komt opdat moment de keuken binnen lopen en ik spring ik me vaders armen en me vader vangt me we moeten met z’n alle keihard lachen. Even later zitten we met z’n alle aan de eet tafel .

Ik zit in de klas maar het is zo saai .Jason komt naast me zitten .

“hey Klara alles goed?” zegt ie.

“Heeeyyyyy Jason ja met jou ” zeg ik

“stilte jongens” zegt me juf

We moeten werken

Ik sta op het schoolplein ik wacht op me vader maar in plaats van dat me vader me komt op halen heeft ie een verrassing.

“BRUCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE” roep ik terwijl ik op hem af ren en in z’n armen spring.

“heey kleine meid kom stap in ” zegt ie

“PAP ?” ik loop naar hem toe .

“heey lieverd ”

“maar wat doet Bruce hier ?”

“waar is Bruce dan ?”

“hij is weg oke zullen we naar huis ”

“ja is goed lieverd maar ik moet zo weer terug naar werk en je broer is bij een vriend dus heb ik j’onn ”

“okee”

Toen we thuis waren was J’onn er al . Ik ga hem een knuffel , even later was me vader al weg en ik was in de tuin en het omweerde J’onn rende naar buiten en pakte me vast toen sloeg de bliksem bij mij in ik werd geraakt door de bliksem en kreeg een deel van J’onn z’n krachten (J’onn is Martain Manhunter).

Vote en reageer

Ik vind het leuk om het boek te schrijven ik hoop dat jullie het ook leuk vinden .

Ik schrijf verder bij 3 vote en 1 reactie

Xoxo

Klara

My DadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu