Evet yeni evime taşındım ve evimden.çok memnunum yan dairede yakışıklı bir çocuk var . Acaba ona mı sorsam buraları . En iyisi sorayım.
Aradan bir kaç saniye geçtikten sonra karşı dairedeki çocuğun kapısını çaldım. Biraz bekledim.ve sonunda kapı açıldı. Birazcık birbirimize baktık ama ben gözümü ondan alamadım. Çocuğu nasıl anlatsam bilemedim yani çok tatlı anlat anlat bitmez neyse kapı açıldı ve kibar bir sesle "Buyrun" dedi. O kadar güzel bi sesi var ki anlatamam . Çocuk tekrardan buyrun dedi. Bende .
Ben buraya yeni taşındım ve buraları hiç bilmiyorum acaba biraz gosteririmisiniz? Dedim . Çocuk tabii neden olmasın dedi . Hemen eve gidip güzelce giyindim ve zil çaldı. Hazırmısınız? Dedi tekrardan. Hazırdım ve birlikte çıktık onun arabasına bindik ve beni gezdirdi sonra bi Cafe ye oturduk bişeyler içecektik. Kahveleri sipariş ettik o gelene kadar bizde sohbet ettik . Adın ne dedi bana ben de Erika dedim . Bende ona sordum peki ya senin adın ne o da Liam dedi . Onunla konuşurken saat sular seller gibi geçmiş ve hiç farkına varamadık ne güzel keşke hep dolaşsaydık . Yine onun endamli arabasına bindim ve eve gittik ona teşekkür ettim . Sonra evlerimize gittik . Bence o da benden hoşlandı .