Capitolul 2 ATENTIE CONTINE SCENA +18

29K 515 113
                                    

-Buna seara, ce avem noi aici? spune individul si ma atinteste cu privirea lui perversa.

-Hey, ce faci Max? il intreaba Alex si ii intinde mana in semn de salut barbatesc.

-Ce sa fac frate am venit incoace la petrecere si uite peste cine dau, banuiesc ca ea este papusa care trebuia sa o cunosc?

-Da ea este, ii spune Alex.

Barbatul se intorce catre mine.

-Deci papusa cum te numesti?

-Natasha, ii raspund eu.

-Eu sunt Max, imi spune si imi ia usor mana si mi-o saruta cu delicatete de simnt ca ma topesc toata.

-Incantata.

-Bun acum ca ati facut prezentarile sa inceapa adevarata petrecere, ne spune Tomy.

Am inceput sa dansez senzual pe o piesa pusa de Tomy inptreuna cu Miru. Simt cum doua brate musculoase isi fac loc pe talia mea ingusta. Ma intorc sa vad cine ii si dau de doi ochi incantatori de un albastru pur, oare cine sa fie daca nu Max in toata splendoarea lui. Mainile lui au inceput sa coboare de la talie la fund si dupa ajunge la fese pe care le strange cu ardoare. Ma intorc cu fata spre el si il iau de dupa gat si incep sa ma misc lasciv pe langa el.

Dupa terminarea melodiei ma ia de mana si ma trage sus intr-o camera intunecata. Era luminata doarde lumina luni ce batea prin geamul transparent. 

Max inchise usa in urma lui si o studia pe blonda din cap pana in picioare, un mic zambet satisfacut isi face aparitia de pe buzele acestuia.

Max veni spre ea. Cerceta rapid camera sa vada daca mai era cineva inauntru. Nu era nimeni.

Barbatul isi puse mana pe gatul ei si ii dadu capul pe spate cu o miscare apasata a degetului mare.

-De cand te-am vazut, am vrut sa te sarut.

Natasha isi aduna toate fortele in asteptarea unui sarut salbatic, insa buzele lui coborau tandru peste gura ei. Ii simtea dorinta in fiecare muschi, dar era clar ca nu vroia sa se grabeasca. Max isi ridica capul si zambi usor. Degetele lui ii aluneca peste fata ei, apoi coboara pe gat pana la clavicula. Nu se opri, ci merse si ajunge in spatiul dintre sani. Inima lui Natasha batea nebuneste. Era de necrezut ce ii poate face acest barbat doar de la o singura atingere. El se apleca spre ea si isi freca fata de gatul ei, zgariind-o usor.

-Parfumul pieli tale ma excita. Intr-o secunda. E de-ajuns sa te miros.

Natasha isi arcui spatele, frecandu-se de coapsele lui, inaltandu-si sanii spre el.Lasa capul pe spate si scase un geamat slab.

-Dumnezeule cat imi place sa te aud facand asa, zise el,dezmierdandu-i gatu. Mai fa o data, Natasha.

O saruta pe gat, ea se supuse.

-Asta e, excama el. Asa e.

Degetele lui o mancaie din nou si indreptandu-se spre fermoarul rochiei pe care il desfacu. Aerul rece ii atinse pielea in timp ce mana lui se plimba peste piciorul ei. Cand ajunge la sutien, deseneaza un cerc in jurul cupei din dantela, apoi isi strecura incet degetele inauntrul pana atinse sfarcul.

Natasha se cutremura din tot corpul si il apuca de umeri sai lati. Muschii ii erau tari ca piatra din pricina efortului de a o sustine. Ii privi ochi infricosetori si magnifici in acelasi timp. Ochii ii sclipeau la propriu. Irisurile sale raspandeau lumina, iar aceasta ii invaluia sanii. Scrasnetul dintilor ii trada dorinta violenta si promitea o partida de sex dezlantuit.La fel si caldura pe care o emana din tot corpul. Si incordarea pieptului si a picioarelor. O saruta lent pe unul dintre sani pana la sfarc prin dantela. Natasha isi arcui spatele din nou simtind un val de caldura intre picioare. Barbatul inalta capul si zambi, in asteptarea la ceea ce va urma. Trase usor de breteaua sutienului si indeparta tesatura dantelata. Sfarcul ei se intari, privindu-l cum ii acopera pielea alba cu parul negru. Limba sa moale si roz aparu dintre buze si incepu sa o linga. Isi desfacu coapsele, iar el rase , un sunet gros si masculin de satisfactie. Ii dadu splipu usor jos peste picioarele ei perfecte. Isi plimba mana, gadalind-o senzual la doar cativa centimetri de locul in care si l-ar fi dorit in ea. De locul de care avea nevoie sa il simta. 

-Mai mult, ceru ea. Vreau mai mult.

-Vei primi mai mult papusa, doar ai rabdare.

Mana lui disparu spre feminitatea ei. Natasha scoase un strgat in clipa cand ii atinse punctul fierbinte si umed.

-Natasha?

-Da?, raspunse ea aproape maraind de la placerea pe care io provoca acest barbat.

-Vrei sa afli ce gust ai? zise el cu gura lipita de sanul ei.

Simti degetele care intra in ea. Ca si cand el ar si vrut sa ii dea de inteles ca nu la gura ei se referise.

Isi inpinse degetele in spatele lui, prin camasa din matase, zgarriindu-l cu unghiile.

-A piersica, zise el in timp ce isi gusta degetul.

Copora cu gura pana la stomac.

-Ca si cand mananc o piersica. Carne moale pe buze si limba, cand sorb.Dulce si delicata cand inghit.

Natasha ii raspunse cu un geamat, atat de aproape de orgasm. atat de departe de ratiune.

Cu un gest rapid. o lua in brate si o duse in pat. O lasa jos, ii desfacu picioarele si isi puse gura intre coapsele ei. Natasha ofta adanc si isi inpinse degetele in parul lui, ramanand agatata in el. Max isi dadu pantaloni jos si introduse penisul sau mare si rigid in feminitatea ei calda si umeda.

Sex always ... Why Not?18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum