Dimineata veni in graba, razele soarelui isi fac aparitia pe chipul meu alb. Urasc diminetiile! pur si simplu nu le suport. Stramb din nas si imi deschid ochii obosita. Ma uit in jur si incep sa imi aduc aminte ce sa intamplat noaptea trecuta.
Stai, stai stop nu imi venea sa cred ca tocmai m-am culcat cu un necunoscut...eu nu is genu ala.Ma ridic rapid din pat si fug spre camera de baie. Intrand pe usa lacrimile isi facu aparitia pe chip. De ce ? Cum am putut fi asa proasta?
Numa mie mi se poate intampla asa ceva! Fac un dus rapid ma imbrac in aceleasi haine si ies usor pe usa de la baie.
-Asa de repede te-ai trezit frumoas-o imi spuse acesta cu un ranjet tamb pe fata.
-God serios poti fi mai prost de atat?!
-De ce ma faci asa pisi?
-Nu imi mai zi asa ca intru prin tine de nervi.
-Te corectez eu am intrat in tine aseara, imi spuse acesta
Imi venea sa mor de rusine in momentul acela. Nu mai spun nimic si ma intrept spre usa ca un fulger. Il aud cum striga in urma mea.
-Ne mai vedem frumoaso.
Mda sigur in visele tale vorbeste subconstientul meu.
Ma indrept repede spre iesirea din cladire sa ajung acasa cat mai repede nu mai suportam eram asa de obosita ca imi venea sa dorm pe mine.
In 20 de minute ajung acasa si pa pun sa dorm pana in jurul ore 20:00 searea. Telefonul suna ca disperatul deja de ceva vreme.
-Alo
-Natasha ce faci te-ai distrat aseara? imi spune Miru vesela ca de obicei.
-Afff Miru sti ca te urasc de moarte , o alint eu. De ce mai lasat cu ala nebuno?
-Eu ce sa iti fac daca esti fraiera?! o aud cum rade pe sub barba. In fine nu de asta te-am sunat am vrut sa iti zic ca in 20 de minute is la tine sa fi gata mergem cu cortul, spuse asta si imi imchise in nas.
Super ce tare ii nici nu am putut sa ii zic ca nu vin. Domne fata asta intr-o zi o sa o omor.
Imi fac bagajul, imi iau o pereche de pantaloni scriti negri, o pereche de sandale fara toc si un maieu alb mulat. Iau valiza si cobor Miru deja ajunse ii aud clacsonul ce ma zgaria ca dracu pe creier.
-Ce cauta el aici? o privesc pe Miru urat.
-A vrut si el sa vina spuse sec ea.
-SERIOS de ce nu ma anunta si pe mine cine?? Buna Alex il salut eu politicos
-Buna Natasha.
-Ti-am zis ca o sa ne mai vedem scumpo, ranji el
-Nu ma ranji asa mitocane ca nu am chef de tine!
-Gata uraca o data si sa mergem, spune Miru
Urc in masina si plecam cu toti la munte
Ajunsi acolo.......