1.časť = JA

35 6 0
                                    


Volám sa Jack, som obyčajný chlapec ktorý chce študovať a mať šťastie v láske. Mám 15 rokov, som veľmi citlivý všetko sa má dotkne. Chodím do školy, ktorá je na Oxforde. Od začiatku som sa snažil získať si priatelov, nedarilo sa mi to.

Jedného dňa som meškal na hodinu, ponáhľal som sa, keď som bežal v škole po chodbe zastavili má traja ludia, a opýtaly sa ma, že prečo tak zbesilo bežím po chodbe, že kde sa ponáhľam? Povedal som že sa ponahlam na hodinu lebo meškám, a nechcem mať vymeskane hodiny. Presviedčali ma, načo chodiť na hodiny veď jedna alebo dve vymeskane hodiny ta nezabiju. Ja som stále nesuhlasil, ale potom ma presvedčili že pôjdeme namiesto hodiny do kniznice. Ja som to prijal a tak sme išli do knižnice, ale oni mi klamali neišli sme do knižnice ale šli sme niekde za školu do baru. Hovorili mi, nech si dám jedno (pivo). Odmietal som ale oni ma prehovorovali stále a stále. Za každým som odmietol. Tak si povedali že keď to nechcem tak ma nebudú nútiť, keď sme prišli naspäť do školy tak už bola druhá hodina. Bal som sa ísť do triedy, lebo by som mal veľký problém tak som radšej išiel domov a napísal si ospravedlnienku že som chýbal lebo ma bolelo brucho. Prišiel som domov, čakala ma tam mama, že prečo niesom v škole. Nevedel som jej to vysvetlit, tak mi dala zaracha a povedala aby som sa s tými ľuďmi čo chodia za školu nestretával...

Falošný priateliaWhere stories live. Discover now