2.časť= Začínam klamať

31 7 1
                                    


Keď mi mama dala zaracha, tak som bol urazený ale aj rad, urazený preto lebo som sa nemohol stretávať s priateľmi a bol som rád preto lebo by ma stále volali na pivo do toho baru a stále by sme chodili za skolu. Nevedel som ako sa mám citit. Mama odišla do obchodu a ešte predtým než odišla tak mi povedala nech nikam nechodím lebo mám zaracha. Keď mama odišla tak mi zavolal jeden s tých kamarátov čo stále chodia za skolu. Odmietal som zdvihnúť ale chcel som vedieť že čo odomňa chce tak som mu zdvihol. Opýtal sa ma že či s nimi nepojdem niekde vonku, bal som sa povedať nie tak som zo strachu povedal že s nimi vonku pojdem. Potom som si uvedomil ze co som to povedal? Veď ja mám zaracha, nemôžem odísť z domu. Potom som si uvedomil, veď mama išla do obchodu ktorý je až v druhom meste tak pokiaľ by prišla tak by som stihol ísť von a aj prísť naspäť. Tak som sa obliekol a šiel som ich čakať pred dom. V tom som zbadal že sa mams vracia domov, rýchlo som sa rozutekal domov a sadol som si na posteľ a predstieral že sa učím. Mama prišla domov a pozdravila sa mi. Opytala sa ma: dúfam že za tú chvíľu čo som bola preč v obchode si nikde nebol alebo nič neurobil. Musel som máme zaklamať tak som povedal že som bol cely cas doma a učil som sa. V tom niekto zazvonil na dvere. Pozrel som sa cez okno a tam stál a čakal jeden z mojich kamarátov, povedal som máme že nech robí to čo má robiť a ja pôjdem otvoriť. Keď som otvoril kamarát má vytiahol vonku a povedal mi: Nabudúce keď ta zavolam vonku a ty neprides tak si ma nepraj. Zľakol som sa, zavrel dvere a šiel som do izby, a rozmýšľal som že či sa s nimi ešte budem kamaratit (mena mi ešte nepovedali).

Tak dúfam že sa vám táto časť páčila ;-)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Falošný priateliaWhere stories live. Discover now