ŞÜHEDA
Ey, kadim dostlarım! Sine-i Çak'tan selamlar size.
Gökyüzü bir hayli ürkütücü şu sıralar.
Çehreler toza dumana bulanmış, göz gözü görmüyor.Sadece bir ses işitiyoruz kulaklarımızda Ya Allah bismillah...
İşte geliyorlar! Sürü sürü vatanımızı bölmeye geliyorlar.
Reh-nüma bir gecede kaderimiz başlıyor.
Sanıldığından daha farklı bir harb, bizi bekliyor.İşte, oradalar! Levsiyyat topluluğu bize doğru geliyor.
Vatanımızı bizden koparmaya geliyorlar.
Ey, ademoğlu! Kalk, kalk ve silkelen.Bir mermide sen sık bu vatan için!
Bir mermide sen sık bu hürriyet için...
Evet, sen! Bak şu ulvi semaya, karanlığa bürünmüş yaralı semaya.
Mecruh kalbi iyileştirme vakti gelmedi mi?Meşiyyetimizde harbi kazanmak var!
Haydi, sil o giryeni fütuha ulaşma vakti geldi.
Kaldır o keskin kılıcını, gözlerindeki cesaret ve yüreğindeki iman aşkıyla.
Ali olma vakti geldi, Zülfikar kılıcıyla!Elif Koç
***Bu şiirimi 18 Mart programında seslendirmiştim. Ancak şuan elimdeki videoda " Mecruh kalbi..." cümlesine kadar çekilmiş, yani devamı yok maalesef. Dinlerken daha iyi anlıyor insan ama kısmet işte. Tam versiyonuna ulaşamadım maalesef. Bu yüzden kullandığım fonu buraya yükledim. Dinlemenizi tavsiye ederim!
*** Umarım şiirimi beğenirsiniz. Görüşlerinizi beğeni ve yorumlarla belirtirseniz çok memnun olurum. Herkese iyi okumalar! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satır Başı
PoetryVakit gece ve ben yine yazıyorum kalbimin bir köşesine. Uçsuz bucaksız hayallere kapılıyorum her seferinde. Gönlümün satır başını aktarıyorum, kağıdıma kalemime...