Grimmjow (z jeho pohledu, Ulquiorra druhá část)

227 5 0
                                    

Grimmjow:

Zašel jsem za Ulquiorrou už poměrně brzy ráno. Dnes jsem byl nadrženější než obvykle. Musel jsem zvonit dlouho než Ulquiorra přišel. „Ahoj Grimme." „Ahoj." Pozdravili jsme se a on mi nabídl snídani. Neměl jsem hlad, ale neodmítl jsem. Ulquiorra se omluvil, že se ještě musí vysprchovat. Rychle jsem snědl snídani, dnes jsem věděl, že se to stane v koupelně. Svlékl jsem se a šel za ním. Chytl jsem obě jeho ruce, opřel ho zády o kachličky a ruce mu držel nad hlavou. Začal jsem do něho vnikat dvěma prsty, své steny tišil. Druhou rukou jsem mu držel ruce. Roztahoval jsem v něm prsty co nejvíc, ale musel jsem skončit, protože už jsem se příliš vzrušoval, než abych pokračoval. Ulquiorra si nesmírně užíval vytahování mých prstů a proto jsem je vytahoval co nejpomaleji. Ulquiorra pomalu nestíhal tišit své steny. Lehce jsem ho nadzvedl, „posal ho na svou chloubu" a nechal sklouzávat, ale ne úplně, trošku jsem ho musel potrápit. Ulquiorra se snažil pomocí sklouzávání po kachličkách, abych do něj vnikl víc, ale já mu v tom bránil. Držel jsem ho v pozici pro mě pohodlnou a tak, aby když bude sténat tak ho nechám sklouznout víc, protože miluji, když sténá. Vadilo mi jak tiší své steny. „Netiš je..." Ulquiorra přestal své steny nadále tišit a já ho za odměnu nechal sklouznout po kachličkách víc na mojí ztvrdlou chloubu a postupně jsem ho nechal sklouznout, jak nejvíc to šlo. Ulquiorra vyvrcholil. Jak Ulquiorra sklouzl víc, vyvrcholil jsem. Ulquiorru zavalilo teplo. Ulquiorra se neudržel na nohou. Chytil jsem ho. Posadil jsem ho, naposledy ho políbil a odešel jsem. Pro mě to bylo krásně prožité ráno. Pak jsem jen odešel a vydal jsem se domů.

*doma* Nemohl jsem na něco takového zapomenout, hned jsem mu napsal, že si to někdy zopakujeme.

Grimmjow: 297 slov

(Ne)očekávaná návštěvaKde žijí příběhy. Začni objevovat