Gece uyuyamamistim şuan piknikten geleli 2saati geçmişti saat gece 12 civarındaydi yigitle telefonda konuşuyorduk. Benden hoşlanmaya başladığını söyledi resmen olan uykum kaçtı gitti yatağın üstünde deli gibi tepiniyodum şuan :-D benim bu halimi görse benden hoslandigini değil görüşmek istemediğini söylerdi heralde :D
Yigitin ağzından ::
Eve gelmiştim az önce biraZ kafa dinleyip gelmiştim bugün Rozelin'i öpmüstum çok kötü bi davranış da bulunmuştum en yakın arkadaşımın kız kardeşin öpmüstum ve ondan hoslaniyordum ama bu olmamaliydi offf kafayı yicek durumdaydim şuan bi sigara daha yaktim Küllük ağzına kadar dolmuştu artık napicam bilmiyordum caresizdim kolunu sıktıgm için çok piamandim ne kadar Özür dilesemde gecmicekti ama beni affetseydi offf hayvan herifin tekiyim ben kolu ellerimin arasındayken gözünden akan bi damla incisi allah benim belami versin diyerek duvara yumrugumu geçirmiştim kanayan elime bakmadan yatağa geçtim uyuya kalmıştım .
Sabah Uyandigimda aslı yanaklarimi öpüyordu noldu aslı hayırdır demiştim çünkü aslı böyle beni optugu zaman mutlaka bisey isticektir.
-"abiii hadi Rozelin'lere kahvaltıya gidelim abiji lütfen ben Rozelin'i çok sevdim diyordu.
-" kızım olmaz annesi evde babası evde haber bile vermedim kimseye ..
-" ya abi ben Rozelin'i arar söylerim nolcak dedi.
Benim de işime gelmişti doğrusu aslı Rozelin'i ararken bende duşa girip giyinmistim .
Arabaya binip hareket ettik Rozelin'inin odasının camindan baktığıni görmüştüm .
Rozelin in ağzından. .
Odamda cezaliydim . Aşşağı inmem yasakdi neymiş de abim istanbulda ki eski sevgilimi öğrenmiş yav eskiiii o eskiiii alla allaaa burda benim adamım yiğit gelmiş onu göremiyordum ya odada delirmek üzereydm .
Kapının açılmasıyla yerimden kalktım aslı gelmişti bana sıkıca sarılıp oturdu yanıma abinden izin aldım hadi Aşşağı dedi vay canına bu kız nasıl izin almıştı abim dayanamayıp izin verdi heralde kıyamadı bana :) ♥ ne diyom ben ya tabiki aslı için izin vermişti. (!) Aşşağı indigimde yiğit bana bakıyordu gülümsedm tabi abim bana çok kizgin bakıyordu . Amaan umrumda değildi şuan karşımda yiğit vardı uzun bi süre yigite baka kalmıştım en sonunda bana seslenen abim yiğit ve asliya bakmistim sıra sıra. Utanmıştım :)
-" Tamam abii yapıyorum kahveleri ,
-"yiğit içerden seslenmisti ben fikrimi değiştirdim sade icicem dediğinde sinirim bozulmaya başlamıştı bu 4.oluyodu kahvesini degistireli.
Abimde heyy uğraşma kardesimle demişti yigite dönüp dil çıkarmıştım o da dudagini isirarark cevap vermişti.
Kahveleri yapıp içeri götürdüm herkeze verdim yigitle bakismak çok güzeldi kahretsin.
2ay sonra
Abimle sıla kacmisti annemin hickiriklari konağı inletiyordu. Teselli edemiyordum beynim durmustu artık . Babam yiğit Berat (yigitin kardeşi) herkes Abimle sılayı arıyordu. 2saat sonra gelen telefonla hepimiz rahatlamistik Abimle sıla bulunmuştu , Haşim aganin konağı na götürdüler aslının babasının yanına . Gece 11 gibi abim gelmişti aglamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu gidip sarildim boynuna geçti abim bak geçti aglama artık ya kiyamam ki ben sana derken abim Özür dilemeye başladı benden hickiriklari arasında Özür dilemesini zor duyuyordum .
-" abi ne özrü anlat allah aşkına naptim ben yada sen bana naptin da Özür diliyon anlamadım valla kafana çok vurdular senin heralde ..dedim dalgaya vurarak maksat abim gulsundu.
-" sen bunu hak etmedin prensesim ben sana iyi abi olamadım kuzum affet beni ama sen istemiyosan ben hemen ölürüm prensesim bak üzülme sen yeterki kuzum ,,diyordu..
-" abiiiii noluyoooooo dedim en sonunda bağırarak babam annem dönerek bana baktı.
-" berdel, dedi hickiriklari arasında
-" nee?? Diyebilmistim sadece nasıl ? Kimle abi bisey de dedim .
-" Berat ile sen demişti beynimden kaynar sular dökülmüşe döndüm. gözümden yaşlar akmaya başladı annem gelip sarıldı bana babam donup kalmıştı . Ben yigiti seviyordum kardeşi ile nasıl evlenecektim ...
Merhaba sekeremelerimm Nasılsıniz :))))
Bölümler nasıl gidiyor sizce ?
Begenmeyi unutmayalım kuzucuklar yıldıza basınız lütfen :-D :D →☆☆☆ ←
Hepinizi çok seviyorum Bebeklerim ♥♥♥♥♥