חלווה ראתה במרחק כרוז וופל בלגי שהזכיר לה כמה היא רעבה, וכמה הראסקס* שבשמיכה שלה טעימים, ומריחים טוב, ונהדרים, ו..- בכל מקרה!
היא התקרבה לכרוז, ביחד עם כל העיר, והכרוז התחיל לדבר. "אהמ! אהמ!" כיחכך(?) בגרונו ותקע בחצוצרה, וזה נשמע בערך כמו פיל מפליץ אחרי שאכל תערובת של בוטנים משומרים, ברוקולי וקצת כרוב. ׳תודה לאלוהי הפסטה האדירים שזה גם לא מריח ככה׳ חשבה לעצמה חלוותנו האהובה, אך השיחה רבת המשמעות שלה עם עצמה נקטעה במהרה ע"י שליח הוופל. "הקשיבו הקשיבו! נסיכנו האהוב צריך למצוא לו זיווג הגון במהרה בימינו אמן! בזכות ולמרות זאת, אני מכריז על תחרות על ליבו של הנסיך!" ׳ואוו. הוא חייב להפסיק לצעוק. מה הבעיה שלו?׳ חשבה לעצמה בעוד האחרים צורחים וצווחים מהתרגשות. איזה עמה אפילו התעלפה...
"לכל בת בממלכה תהיה הזכות לנסות לכבוש את ליבו של הנסיך"
חלווה חשבה על הרעיון. הרי הוא היה הקראש שלה כל היסודי, והוא באמת מדהים...אבל האם הוא באמת מתאים לי? ליבי לא נתון עם נאטי (*מבטא סקוטי כבד*) מי לאב?
היא המשיכה להתלבט, ולבסוף הבלבול והרעב השתלטו עליה והיא התעלפה.*ראסקס- סוג של עוגייה דרום אפריקאית טעימה, אבל היא ממש קשה אז צריך לטבול אותה בתה או קפה (או תה עם חלב. יאמי.)
-------------------------------------------------
אוקיי אנשות, אתם מחליטים. במי היא תבחר? בקראש החתיך והמושלם בכל צורה שלה, או בנאצי בוי?
הבחירה שלכן. יש אפשרות להצביע עד שני הבא, הבחירות יתבצעו בצורה אנונימית (בפרטי), ט.ל.ח, בלי כפל מבצעים, עד גמר המלאי, בלי חרטות, נגעתי בלבן, ארץ.
YOU ARE READING
המסע של חלבה
Randomהסיפור התחיל בתור לשיננית מתוך רעב ושעמום. הוא מגולל את סיפורה של חלבה שמנסה למצוא אהבה ואת מסעה הארוך.