Hej! Dziś LA od xAnikxax. Bardzo dziekuję za nominację, to moja pierwsza. Lecimy!
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
A to zadałaś.. trudne. Takie chwilowe ostatnio się spełniły : niedługo będę miała nową klasę, na pewno lepszą, dostałam sie do szkoły muzycznej, mam wysoką średnią.. o, już wiem! Chciałabym jeżdzić na różne konkursy ze śpiewu, imprezy itp., nie chciałabym być piosenkarką, no bo wiadomo, ale chciałabym tak sobie trochę przez kilka lat pojeżdzić. Prawdopodobnie się to spełni, bo w przyszłym roku zacznę już jeżdzić na konki z moją panią od śpiewu i innymi solistami :)
@2. Ulubiony kolor?
Aaaaaaa, dlaczego wszyscy zadają mi to pytanie? ostatnio sama nie wiem...
na tą chwilę granatowy i miętowy.
3. Jaki miecz świetlny chciałabyś mieć w gwiezdnych wojnach?
i własnie... wszyscy chcą mieć niebieski, niebieski, niebieski... a ja zawsze chciałam mieć zielony! lubię go bardziej niż niebieski (Anakinie, przykro mi).
4. Kim chciałabyć być w SW?
Znowu trudne pytanie... chyba kimś takim jak Leia. myślę, że bycie Jedi jest jednak zbyt męczące, jeśli ktoś jest nim od dziecka...
5. Oglądasz jakiegoś Youtubera albo Youtuberkę?
Tak, Serafin, Madzia, czasem grampaula (tylko gram), ostatnio też elfik... i Tula... no i może yooczok... i... dobra, po prostu dużo.
nominuję:
Pytania:
1Jak trafiłaś na wattpad?
2.Dlaczego (nie) piszesz?
3. Jak masz na imię?
4. ulubiony przedmiot w szkole?
5. ulubiony sport?
6. gdybyś miała wybrać jeden kraj, do którego się wyprowadzisz, to jaki byś wybrała?
7.ulubiony autor na wattpad?
8. ulubiony autor nie na wattad ( nie tylko ksiązek)
9. masz rodzeństwo? Jeśli tak, to jakie?
10. oglądasz euro?
11. ile masz wzrostu?
12.Lubisz mnie?
13. Czego uczy twój wychowawca?
14. Firma twojego telefonu?
15. ulubiony film?
Dziekuję. Mam nadziejęe nominowane osoby wykonają nominacje ;). jeszcze raz dziękuję xAnikxax.
Bay!
CZYTASZ
Star Wars- Memy
Random[Informacja dla ułomnych]: w tej książce będą memy o star Wars, takie z bohaterami itp. Jeżeli nie rozumiesz, przeczytaj opis jeszcze raz. Jeżeli nadal nie rozumiesz, poproś mamę, żeby ci przeczytała. A jeżeli nadal nie rozumiesz, to masz problem!!!!