Capitolul 1- Bad Boy

92 11 5
                                    

Era o zi toridă de vara. Alice, o fata foarte cuminte si silitoare de clasa a 10-a se plimba prin parc cu cele doua prietene ale ei: Melissa si Alessia.
După 30 de minute de mers pe jos, cele 3 hotărî se se oprească la o cofetarie pentru a servi cate o prăjitură.
Dupa ce au mancat prajiturile, fetele s-au hotărât sa plece. Inainte de a pleca, Alice s-a dus la baie sa-si refacă machiajul.
Alice P.O.V
Ma duc repede la baie pentru a-mi reface putin machiajul, după merg cu fetele la cumpărături.
In drumul spre baie dau de un bad boy. Am încercat sa nu-l bag in seama, sa "nu-l observ" dar era imposibil! Si mergând, cu capul in jos m-am lovit de el fara sa vreau...
Este atât de frumos...Este înalt si, si ahhh era atât de mrr... avea ochii albastri exact ca ai mei si trupul lucrat, avea muschi si pătrățele...
Bad boy P.O.V
Hei! Scuze nu am vrut...Esti foarte drăguță, cum te numești? Esti timidă din cate vad...
Alice P.O.V
-Aaalice (spunând balbaindu-ma), multumesc si da, sunt foarte timidă. (spunând rusinata)
- Ce ai zice daca te-as invita la un suc, sâmbătă seara la 8?
- E ok, o sa vin sper...
- Sper? De ce "sper"?
-Pentru ca...pentru ca...pentru trebuie sa învăț pentru un examen (spun nestiind ce sa ii spun)
-Vin si te iau la 8 .
- Bine atunci...
-Mai vorbim Alice! Bye!
Alice P.O.V
Îmi refac rapid machiajul si ma duc repede sa le spun fetelor ce s-a intamplat.
După ce le-am povestit tot, au rămas foarte surprinse si mi-au spus ca nici sa nu ma gândesc sa nu ma duc! Si ma voi duce pana la urma
O fata cuminte cu un băiat rău? Nu stiu ce sa zic...

Hei lume wapp! Eu sunt Andreea! Sper sa va placa carte, e prima data cand scriu o carte asa ca, lasa-ti un comentariu depre primul capitol cum vi se pare, si îmi puteți da si sfaturi pentru a ma perfecționa! Multumesc ca ati citit! Va pup!

O Iubire Nebună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum