Capitolul 5-Urmatoarea zi

43 6 6
                                    

Alice P.O.V
Ma trezesc la ora 10:27 de un mesaj,  (ca daca nu era mesajul mai dormeam puțin) de la Melissa:
"-Hei! Cum ti-a mers aseara?" iar eu îi răspund:
-A fost super! Jack ma dus tocmai la un restaurant, nu la un suc cum mi-a spus.
-Aa deci il cheamă Jack nu?
-Dap!
-Vrei sa ne întâlnim azi? Pe la ora 2?
-Sigur! O sa-ti povestesc absolut tot!
-Bine draga mea! Te pup ne vedem mai tarziu.
-Pupici! Si termin conversația.
Dupa ce termin conversația las telefonul pe pat si ma duc in bucătărie sa mănânc ceva. Off mama si tata iar sunt plecați la serviciu. Mereu sunt singura acasă, măcar ma întâlnesc cu prietenele mele...
***după cinci minute de nostalgie***
Iau din dulap un bol si mi-l umplu cu cereale, cand sa pun si lapte îmi suna telefonul. Las laptele aruncat pe masa si fug în dormitor după telefon.
Era un număr necunoscut dar totuși răspund.
-Alo! Cine este la telefon?
-Eu iubire! Jack!
-Jack tu erai ...si ma balbai
-Vrei sa ne vedem azi pe la 6?
-Sigur iubire!
-Bine iubs te sun eu pe la 5. Te iubesc!
-Si eu! Pupici!
Termin de vorbit la telefon si ma duc sa ma mănânc cereale, din grabă sa răspuns la telefon nici lapte nu am pus in ele! Noroc ca nu l-am vărsat.  Îmi pun lapte in cereale si incep să mănânc. Termin repede de mâncat si ma duc sa ma pregătesc ca imediat trece timpul!
Ma duc si îmi fac un dus rapid, apoi ma îmbrac. Îmi iau o pereche de pantaloni negri mulati, o cămasa in carouri, conversii in picioare, iar parul mi-l prind într-o coadă de cal. Ma dau cu tus si putin rimel si sunt gata!
Ies in liniste din casa si merg sa ma întâlnesc cu Melissa. Ajung după 17 minute de mers pe jos:
-Hei draga mea! Ce face amorezata mea? Îmi spune cu un zâmbet pervers pe fata.
-Hei Meli! Nebuno ce e cu zâmbetul ăla pe fata ta?
-Mhm...nu contează! Scuipa tot!
-Ok, ok. spun entuziasmată. In primul rand ne vedem la ora ... nici nu reusesc sa termin ca si începu Melissa sa vorbeasca
-Ooo si ce faceti porumbeilor? si iar ii apare zâmbetul ăla pervers.
-Lasa-ma sa termin...ne întâlnim la ora 6. Bun sa-ti povestesc tot acum.
Si incep...numai va spun vouă pentru ca stiti tot ce a fost si ar fi plictisitor.
***după 38 de minute de povestit ***
-Iui ce cute! Ce poveste romantică aveti! Sa va tina!
-Mersi! Trebuie sa plec acum, trebuie sa ma pregătesc.
-Ok! Pa pa pupici!
-Pupici! Bye.
Ma îndepărtez de Melissa si il zăresc pe Jack la un colt de strada mai întunecat si sinistru cu un bărbat.
-Jack! Ce faci acolo? si il vad comparând droguri...
-A-Alice... (spune balbaindu-se) ce cauti aici?
-Ce caut eu? Eu am venit sa ma vad cu Melissa! Dar tu? Cumperi iarbă? Sunt dezamăgită total! Nu pot sa cred!
-Alice, iubito pot sa-ti explic! Nu e ceea ce pare!
-Ba da! E ceea ce pare! si izbucnesc in plâns.
Alerg ca o nebună prin mijlocul străzi. Alerg chiar prin mijloc. Alergând cu lacrimi in ochi ma loveste o masină. Cad jos inconstientă. Parca il aud pe Jack strigând după mine "Aliceeeeee nuuuuu!" dar e prea tarziu deja... chiar daca sunt inconstientă totusi simt ce se petrece in acest timp.
Căzută jos, in mijlocul străzii aud o sirena, o sirena de la o ambulanță.  Cred ca Jack a chemat ambulanta. In tot acest timp el a stat lângă mine si tot isi repetă "E numai vina mea! Daca nu luam drogurile nu s-ar fi întâmplăt nimic! Sunt un prost!  Acum o sa pierd singura persoana care ma iubea si pe care o iubeam!"
Auzind aceste vorbe parca ma simțeam mai bine. Deodată ma simt urcata pe o targa si urcanta intr-o masina, care sigur era o ambulanță.  Jack tot stătea langa mine si ma ținea de mana. Era atât de placut! El chiar ma iubeste!  Păcat ca nu ma poate auzi...
Automobilul se opri. Doi oameni dau targa jos si ma duc intr-o clădire.  Era foarte mult zgomot acolo. Targa era împinsă atât de repede încât ziceai ca zbori! Doi bărbați, care cred ca erau chirurgi strigau in gura mare : "Faceti loc! E o urgenta!" si ma duc într-o sala. Se auzeam numai bip-uri. Deodată un doctor, cel putin asa cred spune: "Nu aveti voie in sala de operatii domnule!" iar alta persoana ii răspunde "Este iubita mea! Va rog!"
Ouu ce drăguț! Jack isi face griji pentru mine! Deodată il aud începând un dialog cu doctorul:
-Domnule doctor ce are?
-I-a fost fracturata mana stângă si o coasta.
-Nu pot ramane cu ea? Va rog mult! Sunt sanse?
-Nu! Nu se poate! Sansele sunt minime!
-Măcar pot sa-i spun ceva? Poate ma v-a auzi...
-Bine! Rapid!
-Multumesc mult!
Eram pregatita de operație.  Langa pat, adică langa mine venise Jack. Il aud spunandu-mi ceva:
"Iubire! spune plângând. Daca ma auzi vreau sa stii ca esti singura fata pe care am iubit-o asa! Te rog întoarcete la mine! Te iubesc! " si iese din sala de operatii.
Doctorii incep operația. Nu o sa povestesc ce se întâmpla.  Stiti voi, ca intr-o operație...
***după 3 ore si 42 de minute***
Felicitări domnilor!  Operația a fost un succes! Acum duceți pacienta in salon si asteptări sa se trezească.  Între timp ma duc sa-i anunt iubitul de operatie si ca poate veni sa o vadă.
Simt cum sunt transportată cu targa intr-un salon, dar mai si aud cum striga Jack de bucurie ca sunt vie.
Sunt lăsată singura in camera. Usa se deschide usor. Cin' sa fie oare? Jack!
Vine usor langa pat si îmi spune usor "iubito".
-Da Jack! Si deschid usor ochii...
-Esti vie! Acum realizez cat de mult te iubesc, ca insemni totul pentru mine!
-M-ai fi putut pierde! De ce ai cumparat droguri?  Vad cat de mult însemn pentru tine...
-Stiu... Chiar te iubesc! Chiar tin la tine...
-Stiam asta!
-Pai...de unde? rămânând curios
-In tot timpul asta am stiut ce se întâmplă.  Am auzit tot! În special pe tine. Stiu cat de mult te-a durut...
-Iubito ... ma duc sa chem doctorul!
-Bine! Rămâi dator cu un sărut! spun amuzată.
-S-a facut!

O Iubire Nebună Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum