Alice P.O.V
Ma trezesc somnoroasa la ora 9 jumatate si încerc sa ma dezlipesc de frumosul si iubitul meu pat.
Încercând si încercând am reusit...într-un final
Ma ridic usor din pat si ma îndrept spre baie pentru a-mi face rutina zilnică.
Îmi fac un dus si ma spăl pe dinti, apoi evident ca ma si machiez putin .
*după 30 minute*
Mi-am facut un dus scurt, mi-am spălat dintii si m-am machiat cu putin fond de ten si tuş.
După ce am terminat rutina zilnică, m-am dus puțin pana in camera mea.
Cum intru pe usa vad rochia pe care trebuie sa o port la întâlnirea din seara asta. Uitasem complet! Nu trebuia sa o las pe pat (spun dezamagita). Ehh tot răul spre bine! Poate va fi o intalnire de "succes" cine stie
...
*după 6 ore*
Doamne ce repede a trecut timpul...mai am doua ore la dispozitie sa ma pregătesc pentru întâlnire. Uhh sa încep prin a ma îmbrăca cu rochia, apoi ma duc sa ma machiez (m-am demachiat mai devreme de machiajul facut dimineata) ma dau cu fond de ten, tuş de ochi, doar ca de data asta, cu putin mai mult si cu fard de pleoape de culoare galben-gălbui cu sclipiri. Părul mi-l las pe spate, cu câteva bucle largi.Doar trebuie sa arăt bine! Îmi iau pantofii si sunt GATA!
Gata si timpul. Acum îmi astept Fat-Frumosul sa vina. In timpul asta nu stiam ce sa fac ca sa îmi treacă plictiseala...BINGO! Îmi iau telefonul si intru putin pe facebook. In acel 'putin timp' cineva ciocane la usa. Ma duc sa deschid.
Deschid usa si ce vad? Vad un băiat înalt,saten cu ochii albastri care ma astepta pe mine.
-Domnișoara...masina va asteaptă jos. Sa va conduc.Ma apuca delicat de mana, si ma conduce spre masina lui. Când ajungem jos la masina, ma conduce pana langa masina si deschide portiera masinii ca sa pot intra.
-Merci!
-Esti vorbareata in seara asta! Asa te vreau!
-Incerc totusi.
-Mergem?
-Mergem!
Stăteam comod in masina când deodată aud ceva pornind.
-Ce o fi pocnit asa?( spunând înfricoșată) Ce tare m-am speriat! Încă îmi este frică. ..
-Ehh era sticlă de apa minerală. ..
-Ce?! Am crezut ca e cutremur ceva (zic nervoasă) . Gata numai beau apa minerală niciodată! Încercând sa par serioasa, ma bufneste atât de tare râsul încât nu ma puteam opri, iar dânsul si el la fel numai putea sa se oprească de ras...el râdea de mine...tristul.
Deodată il aud pe domnu' sofer zicând:
"-A venit momentul mult asteptat de tine! Ma numesc Jake!"
-Jake...hmm îmi place! Încântată de cunostinta.
-Plăcerea este a mea domniță! Îmi permiteți?
-Sigur! (si îmi sărută mana)***La restaurant***
Din vorba in vorba ajungem la destinație.
Jake opri masina in fata unui restaurant luxos care pe deasupra mai avea si piscină, dar trebuia sa-ti faci rezervare cu muuult timp înainte, mai ales la evenimente.
In fata restaurantului, la intrare se aflau doua porți dintr-un fel de marmura foarte sticloasă.
Intrăm frumos,Jake înainte si eu după ținându-ne de mana. Ne așezăm la masa cu numarul 6, unde am fost poftiți sa stam.
Masa era impecabilă! Totul pus cum trebuie, toate detaliile puse la punct. Nu am nimic de obiectat! Totul era divin!
Uitandu-ma pe masa vad 2 meniuri. Unul il opresc eu si celalalt i-l dau lui Jake.
Ne uităm pe ele, si apoi ne hotăran ce comandamentul. V-as zice, dar nu...vreau sa fac pofta.
Ii dăm comanda chelnerului si pana vine mâncarea stam de vorbă:
-Siii...ce mai faci? (spun eu)
-Binisor
-Nu mi-ai spus de ce m-ai invitat la întâlnirea asta...acum îmi spui?
Alice esti o fata foarte frumoasa, care mi-a furat inima de prima data cand am vazut-o!M-am îndrăgostit de tine!
-Ceee!? Nu, nu stiam...eram sarcastică.
Când am spus asta, am început amândoi sa râdem. După un minut de tăcere vine bomba:
-Tu simti ceva pentru mine?
Rosesc toata si ii zic :
-Ok! Te iubesc! Multumit?
-Foarte! Adevarul e ca si eu te iubesc! Alice, vrei sa fi iubita mea?
-Ma mai întrebi? Daaaaa!
Deodată vine chelnerul cu mâncarea. Ok va spun ce am comandat. Am comandat paste, pentru ca ma asteptam la asta , si va fi ceva romantic.
-Jack, mănânci cu mine?
-Sigur!
Si începem sa mâncăm.
El ia pe furculița paste, mănâncă cat mănâncă si după îmi da si mie. Eu am apucat de un capăt, el de celălat ca in filme, iar la sfârsit se ivi un sărut...
-Hei! E prima intalnire...dar pot face o excepție pentru tine...
Când auzi asta, ma ia de mana si iesim in hol. Acolo s-a petrecut magia. Ne-am sarutat! A fost atât de frumos, de pasional, nici nu am cuvinte pentru ceea ce am simțiț.
-Cam este vremea ca eu sa plec acasa....cred ca voi pleca...
-Staaai!
Când l-am auzit nu am mai plecat...m-a tras spre el si a început sa ma sărute pe gât, apoi pe buze. Pe gât chiar mi-a facut si hickey...dar îmi place mult.
-Te duc eu acasa cu masina mea. Haide!
Ma urc in masina. Linistea e infernală,cand deodată el sparge gheata cu o replică tipic Jack...
-Ti-a placut?
-Normallll.
-Uite, am ajuns acasa la tine. Hai la mine...
Ma apropii de el si ma îmbrătisează tare, si îmi da un mic sărut si pleaca. In drum spre masina îmi spune încet "Noapte buna pui! Te iubesc!"
Si eu ii răspund dandu-i un pupic cu mana.
Întru in casa. Nu e nimeni acum. Ma duc in camera mea si încerc sa adorm...........................................................
Heei! Cum e? M-am străduit mult la acest capitol. La medie e Jack. E super cute.
ÎNTREBARE: Ati avut primul sărut?
Eu: nu
Astept răspunsul in comentariu. Va puup. 😙
CITEȘTI
O Iubire Nebună
RomanceIn aceasta carte este vorba despre o liceeanca de clasa a 10-a, foarte silitoare si ascultatoare pe nume Alice, care se îndrăgosteste de un bad boy, pe care l-a întâlnit întâmplător lovindu-se de el. Cei doi se vor îndrăgosti? Alice va deveni o fat...