Bună dragilor . Numele meu este Nana şi am să vă spun cate ceva despre mine şi familia mea . Ei bine ... Mai bine spus despre trecutul meu . De ce ? Asta o veţi afla pe parcurs .
Deci , cum am spus . Mă numesc Nana si am 17 ani . Îmi place să citesc manga , să mă uit la anime şi drame , iar muzica preferata e logic kpop. Sunt jumate romancă şi jumate coreancă . Tatal meu e coreean .
Emily e sora mea geamană . Sunt foarte bucuroasă că suntem surori . Ţinem mult una la alta si ne înţelegem perfect . Tot timpul ne ajutam şi ne apărăm una pe cealaltă . Nu ştiu ce m-aş face fără ea . Cred că aş fi pe jumătate moartă .
Jimin e fratele nostru mai mare şi face parte dintr-o trupă numita BTS .Mda ... La noi romanii se înţelege altceva . Oricum nu am avut ocazia să îl mai văd de cand cu trupa penteru ca a plecat din ţară . Îmi e aşa dor de el ....
Seung Jun e mai mare cu doi ani decat noi . Şi logic că şi acesta a plecat in Coreea împreună cu tata . Numai că el s-a făcut model şi jucător de baschet .
Pe mama o cheamă Park Bo Young şi lucrează ca ajutor de bucătar . Aceasta a rămas cu noi în Romania şi ne-a promis că ne vom muta in Coreea la tata dupa ce vom termina liceaul . Însa până atunci mai mergem noi în vacanţe la el şi mai vine şi el din când în când în ţară .
Iar pe tata îl cheamă Park Bo Gum şi e actor . Părinţii noştrii chiar ţin unul la altul foarte mult şi mă simt naşpa că din cauza mea cei doi nu pot să fie unul lângă altul . E atat de nedrept .
Însă viaţa mea frumoasă şi liniştită s-a schimbat în momentul în care am dat de el . De criminalul meu .
Hei dragii mei ! Cum vi se pare această carte ? Sper să va placă . Nu uitati să imi lasaţi comentarii cu părerile voastre si sa răspundeţi la întrebare .
- Cum credeţi că a fost răpită Nana ?
CITEȘTI
Indragostita de un criminal
SonstigesRapita din greseala de biasul meu .... Suna cam dubios ....