( Nana )
Îmi deschid ochii şi mă uit la ceas . Ora 12 : 30 . Îmi aşez capul din nou pe pernă şi îmi închid ochii .Stai ! Ce ? Nu se poate să fi dormit atât . Vai ! Am întârziat la şcoală ! Ia stai puţin aşa ! Azi e prima zi de vacanţă .
Doamne ce m-am mai speriat . Însfârşit vacanţa de vara ! De mult aştept clipa asta . De data asta vom merge la tata . Vom sta toată vara acolo . Sunt aşa fericită că îmi pot vedea tatal şi fraţii din nou .
Ma duc sa fac un dus care a fost gata in zece minute , iar apoi m-am pregatit pentru zbor . Da , asa este . Astazi avem zborul .
Deschid usor usa de la camera si ma ciocnesc de sora mea . Sigur a venit sa ma trezeasca pentru ca a crezut ca inca dorm . Mereu ma pot baza pe ea .
- Buna dimineata Emily !
ea :- Nana ! Buna dimineata surioaro ! Haide sa mancam daca tot esti gata .
( Emily )
Coboram jos la bucatarie si ne asezam la masa . Ador mancarea facut de mama , o ador pe mama e cea mai buna !
mama : - Buna dimineata Nana .
- Buna mama !
mama : - Mancati repede fetelor . Trebuie sa ajungem si la eroport .
noi :- Da , mama .
mama : - Unde sunt bagajele ?
- Hopa ...
mama : - Nu le-ati facut !
Nana : - Ba da , dar am uitat sa le aducem jos .
mama : - Lasa ... Mancati le duc eu la masina .
Nana : - Sigur ?
mama ; - Da .
- Nu vrei sa te ajutam ?
mama : - Ma ajutati daca stati aici cuminti si mancati .
noi : - Bine , mami !
( Park Bo Yeung )
Mi-am lasat fetele sa manance in liniste si apoi am plecat sus sa le i-au bagajele . O sa-mi fie dor de casuta asta . Tot timpul cad pleca din tara imi aduc aminte de momentele cand mi-am adus pe rand copii pentru prima data in aceasta casa . Primul a fost Jimin ... Primul nostru copil ... Eram asa de fericiti .
Nana ;- Mama ? La ce te gandesti ?
Oh ? De ja sunt la masina ? Mama ce zboara timpul cand te gandesti la trecut .
- Ma gandeam la ziua cand l-am adus pe Jimin pentru prima oara acasa .
Emily : - Numai pe el mama ?!
- * rad * Si pe voi scumpelor . Acum intrati mai repede altfel vom intarzia .
fetele : - Da .
CITEȘTI
Indragostita de un criminal
RandomRapita din greseala de biasul meu .... Suna cam dubios ....