Hemelpoort

15 2 0
                                    

Er komen 3 mannen bij de hemelpoort en Petrus staat ze al op te wachten. Petrus vraagt aan de eerste man:
"Hoe ben jij aan je einde gekomen?"
"Nou," zegt de man, "ik had al een tijdje het gevoel dat mijn vrouw vreemd ging en ik vroeg aan mijn baas of ik een dagje eerder naar huis mocht, en dat mocht. Ik kwam thuis en daar lag mijn vrouw naakt op bed. Ik ging die vent dus zoeken maar kon hem niet vinden. Er was alleen nog één plek waar ik niet had gezocht, het balkon. Ik liep het balkon op en daar hing hij. Ik bgeon op zijn handen te slaan en hij viel, maar hij was nog niet dood. Dus ik pakte de koelkast en smeet het naar beneden. Maar het draad van de koelkast bleef aan mijn been hangen en ik werd naar beneden meegesleurd."

"Nou," zegt petrus, "je mag wel naar de hemel."
Komt de tweede man en die zegt:
"Ik woon op de 13e verdieping van een flat en was aan het mediteren. Ik zweefde net lekker en ik merkte dat ik naar buiten was gezweeft en viel van de schrik naar beneden. Ik kon me nog net aan het balkon van de 3e etage vast pakken, maar toen begon er een één of andere sukkel op mijn handen te slaan. Ik viel naar beneden, maar overleefde de val. Gooit die sukkel een koelkast op mijn hoofd."

Petrus:
"Nou, je mag wel naar de hemel."
Komt de derde man, vraagt Petrus:
"Hoe ben jij aan je einde gekomen?"
"Nou, ik was de liefde aan het bedrijven met mijn minnares, toen opeens haar man thuis kwam. Ik verstopte me snel in de koelkast en voor ik het wist, stond ik hier."

De geweldige moppen die iedereen al kentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu