Een vrouw bedrijft overdag de liefde met haar minnaar terwijl haar man op zijn werk is. Zonder dat ze het echter weet, bevindt haar 9 jaar oude zoon zich in de kast in de slaapkamer. Geheel onverwachts kwam haar man thuis en sloot ze haar minnaar op in de kast samen met het jochie.
Jochie: "Donker hier hè."
Minnaar: "Ja , dat is het zeker."
Jochie: "Ik heb een voetbal."
Minnaar: "Da's fijn voor je."
Jochie: "Kopen?"
Minnaar: "Nee , dank je."
Jochie: "Mijn vader staat hier wel buiten hè."
Minnaar: "Oké, oké , hoeveel?"
Jochie: "250 €."
En zo kocht de minnaar de voetbal...In de weken daarop gebeurde het nogmaals dat het jochie en de minnaar samen in de kast zitten.
Jochie: "Donker hier hè"
Minnaar: "Ja , dat is het zeker."
Jochie: "Ik heb een paar voetbalschoenen."
De man herinnert zich de vorige keer en vraagt: "Hoeveel?"
Jochie: "750€."
Minnaar: "Oké."
En zo werden ook de voetbalschoenen verkocht...Een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje:
"Pak je voetbal en je voetbalschoenen , dan gaan we lekker een potje voetballen op het gras."
Jochie: "Dat gaat niet."
Vader: "Hoezo niet?"
Jochie: "Ik heb ze verkocht."
Vader: "Wat ? Voor hoeveel heb je ze verkocht?"
Jochie: "Samen 1.000 €."
Vader: "Dat is toch veel te veel ! Je hoort je vriendjes niet teveel te vragen! Dat is veel meer dan die bal en die voetbalschoenen hebben gekost! Ik neem je mee naar de kerk , dan kan je aan de pastoor opbiechten wat je hebt gedaan!"Ze gaan naar de kerk en de vader neemt zijn zoon mee naar het biechthok, laat hem naar binnen gaan en sluit de deur.
Jochie: "Donker hier hè."
Pastoor: "BEGIN NIET WEER Hè MANNEKE!!!"
JE LEEST
De geweldige moppen die iedereen al kent
RandomMoppen die waarschijnlijk iedereen al kent.