Karanlık yolun sonunda ölüm vardır.
Ateş çemberi gecenin karanlığını bir bıçak gibi kesiyordu. Uçurumun kenarında sessizliği bozan tek bir şey vardı. Kraliçenin hıçkırıkları. Terk edilmiş uçurumun kıyısında iki kadın vardı. Biri çaresizliğine ağlayan bir kadın ve diğeri kalp sancısıyla ihanete susamış başka bir kadın.
Siyahlı kadın ateş çemberinin ortasında büyülü dansını yaparken hıçkırık sesleri arttı. Dans gece boyu sürmüştü. Ve kraliçe gece boyu ağlamaktan başka bir şey yapamamıştı.
Ateş yerini dumanlara bırakmaya hazırlanırken dans aniden durdu. Siyahlı kadın doğrulup gece boyu ağlayan kadına ilk kez görüyormuşcasına gözlerini çevirdi. Siyah gözlerinde parlayan alevler intikam ateşinin sönmediğini haykırıyordu. Çemberin ortasından çıkarken alevler kadına yol açtı. Ateş kadına hizmet ediyordu.Siyahlı kadın kraliçenin gözleri önünde ince sesiyle nidalar haykırdı. Her cümlesinde gök gürültüleri uçurumu dolduruyordu. Siyahlı kadın aniden sustu. Gözlerini kapatıp ellerini açtı. Son kez en güçlü haykırışını yaptığında şimşekler her yanı kapladı. Siyahlı kadının ellerinde bir bebek vardı. Kraliçenin bebeği.
-Hayır! Bebeğim değil! Lütfen, lütfen, yalvarıyorum Yaban Gülü!
Siyahlı kadının kahkahaları her yanı doldurdu. Kadın bebeği alıp sönmeye hazır olan ateşin yanına gitti tekrar. Ateş hala yanıyordu. Bebeği öne, ateşlere doğru uzattı. Kraliçenin korku dolu çığlıkları her yanı kaplarken kadının yüzünde bu sesten haz aldığını belirten bir gülümseme vardı. Acıyla besleniyordu.
Bebeği bırakmadı. Alevlerin ortasına giderek bebeği başının üzerinde göğe doğru kaldırdı. İnce sesiyle anlaşılmayan sözleri haykırırken bebeği aniden ateşe doğru fırlattı. Bebek ateşe değmeden havada yok oldu.
Siyahlı kadın bebeğin yok oluşuyla kraliçeye dönüp kahkahalar atarak ortadan yok oldu. Ateş kadının gidişiyle sönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GORDION - Matruşka
Teen FictionÖlüm karanlık sonsuz bir boşluğa yuvarlanmak mı? Gözlerini kapattığın an yok olmak mı? Ölüm.. Benim ölümüm.. Ben kimim? 18 yıl Dolunay dediler. Ve sonra Yalena. Ömrüm boyunca varlığından haberim olmayan krallığım için bir günde hayatımı ortaya...