Dzisiejszy rozdział poświęcę na omówieniu co by się stało gdyby...
Dipper: Mabel, wiesz ostatnio się zastanawiałem co by się stało gdyby niektóre sytuacje potoczyłyby się inaczej..
Mabel: Co masz na myśli?
Dipper: No choćby Dziwnogedon. Gdyby Bill nie opętał Blendin Blenjamin Blondin to co byś zrobiła?
Mabel: No... nie chcę o tym mówić...
Według mnie to jest trochę smutne i wzruszające...
Dipper: Okej. To może pamiętasz imprezę u Pacyfiki? Ciekawe co by się stało gdyby cię nie było i nie przejmowałby się duchem, gdy się okazało, że Pacyfika mnie okłamała...
Mabel: Faktycznie..
Bill: Wszystkich by zamieniono w drewno... a Pacyfika do końca świata byłaby zołzą..
Dipper: Było by kiepsko...
Mabel: Dipper? A pamiętasz gdy użyłam serum by rozkochać w sobie Robbie'go i Tambry?
Bill: *złowieszczy śmiech*
Dipper: Co tak się śmiejesz? Wymyślasz kolejną Apokalipsę?
Bill: Dla twojej wiadomości to mój normalny śmiech, a śmieję się bo wasze gdybania są śmieszne. *FOCH*
Mabel: A co byśmy zrobili gdy wujek Ford wyszedł z portalu, a agenci specjalni by nas znaleźli?
Bill: Ja wiem!
Sama zmieniałam napisy z angielskich na polskie (pół godziny roboty, nie dziękujcie i przy okazji przepraszam za brak ogonków i innych kreseczek w literach, po prostu nie mogłam. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzicie)
Dipper: Bardzo zabawne, Bill.
Mabel: Wiecie fajny z was duet, a co by było gdybyście zostali parą?
Dipper: Oszalałbym.
Bill: Lepszych pomysłów nie masz?!
Mabel: No, ale to tak ładnie brzmi Dipper i Bill, Bill i Dipper. Billdip.
Bill: I może jeszcze stworzysz jakieś gejowskie opowiadanie na Wattpadzie? Z wrogów do pary.
Mabel: Doskonały pomysł! Idę pisać! *pobiegła do pokoju*
Bill: *krzyczy do Mabel* To ja stworzę historię miłosną z tobą i Pacyfiką! I będę miał więcej gwiazdek! Nazwę to Pacbel!
Dipper: Pacbel?
Bill: Mam pustkę mentalną i brak weny. Pomógł byś, a nie krytykujesz!
Dipper: Zaraz coś wymyślimy... Mabfika?
Bill: Lepiej, lepiej...
Bill: Ale Mabel ma rację... przynajmniej odrobinę. Bez was bym się nudził..
I to na tyle! Dzisiaj miałam wstawić z Autorem Wodogrzmotów, ale jeszcze zbieram zjdęcia.. Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodłam.
Do następnego,
Smoczek
CZYTASZ
Album Sosenki
FanfictionW TEORII zakończona Pewnego dnia Mabel znajduje jakąś książkę. Okazuje się, że Dipper od pierwszych wakacji prowadzi album. Przez cztery lata nazbierało się sporo zdjęć. Szesnastoletnie rodzeństwo z wujkami i przyjaciółmi postanawia powspominać...