Greșeala fatală

94 4 7
                                    

Emma POV

Vantul adie neincetat facandu-mi parul blond sa se miste in toate partile,iar felinarele lumineaza facandu-mi ochii de un albastru patrunzator sa straluceasca nestingheriti.
Acum ma aflu pe strazile Londrei.Eu defapt sunt din Spania.Dar m-am mutat aici din cauza serviciului parintilor mei.
Ce enervant. Sunt beata rau,impreuna cu prietenul meu.Ne indreptam spre casa mea fara sa facem prea mare galagie cand intram pentru ca parintii mei dorm.Ne descaltam si intram cu pasi mici spre camera mea.

Pai...el fiind beat sigur nu va ajunge acasa intreg asa ca il las mai bine sa doarma la mine,iar de dimineata inainte sa se trezeasca parintii mei,il trimit acasa.
In momentul cand am intrat in camera mea,tampitul de Chris ma tranteste cu brutalitate in pat,punandu-se peste mine.M-am albit toata la fata.Sunt speriata de moarte si imi aud bataile inimii crescand.Frica ma inconjoara din toate partile,imi vine sa urlu dar acesta imi pune o mana la gura, ca sa nu tip dupa ajutor,pentru ca stiam ce vrea sa faca,iar cu cealalta mana imi rupea hainele dupa mine.Am ramas doar in chiloti si sutien,iar el in boxeri.Fata mea fina incepe sa se inunde cu lacrimi reci si pline de durere.

Imi era frica ca voi fi violata. Nu mai facusem niciodata sex pentru ca imi era teama de durerea care imi putea fi provocata in timpul actului si pentru ca nici nu eram pregatita pentru asa ceva.

Acesta imi da jos stienul si incepe sa se joace brutal cu sfarcurile mele in timp ce imi linge gatul cu limba lui murdara,dupa care isi da boxerii jos.Ma intreb oare cum am putut avea incredere in el?Cat de oarba am putut fi! Ce naiva!

Se uita la mine cu o fata de pervers apoi ma prinde de par si imi astupa gura in continuare.Ma pune sa ii sug pula aia vestejita,fara sa isi dea seama ca pot sa il musc si sa strig dupa ajutor.
O iau in gura scarbita si incep sa ii sug jucaria de jos in sus,baiatul gemand de placere...ce idiot.Apoi ,timp de 5 minute ma joc cu capatul penisului,facand cercuri.Intr-un moment de placere intensa pentru el,lasa stramsoarea mai moale,eu reusind sa il musc.Acesta incepe sa tipe,la fel si eu. Aproape in 20 de secunde,parintii mei se afla in camera mea,prea socati.

Tata il scoate pe prostanacul meu de iubit afara in suturi,iar mama incepe sa ma consoleze pentru ca plangeam disperata,cu lacrimi amare caci sunt o proasta. Dupa aceea se intoarce tata si incepe cu moralele lui:
-Ce a fost in capul tau sa il aduci in casa si mai ales in camera ta?Era si beat! Stii ca nu vreau sa ti se intample nimic rau dar...
-Tata stiu! Nu asta era intentia mea...ii raspund in hohote de plans si apoi ii povestesc totul.
Dupa cateva secunde de gandire tatal meu imi spune nervos...mai sa ma bata:
-Gata!Am hotarat! Maine pleci la Madrid la verisoara ta Graciella!! Si sa nu aud comentarii!
Pe Graciella nu o vazusem niciodata..dar dupa spusele mamei,am inteles ca este o tipa roscata, cu ochelari si foarte enervanta.

-Da..incerc eu sa spun dar sunt intrerupta de mama care avea o fata foarte ingrijorata.
Nimeni nu ma intelege...credeam ca cea care mi-a dat viata stie ce simt si ca ceea ce se petrece cu mine este din cauza pubertatii.Dar m-am inselat.
-Cred ca o sa iti fie mai bine asa.O sa termini acolo liceul.Acum culca-te!Noapte buna scumpa lui mama!
-Noapte buna.Le raspund parintilor mei cu o voce joasa si cu o mutra de iti vine sa stergi pe jos cu ea.

Ma pun in pat si incerc sa adorm dar nu prea pot dupa cele intamplate.Stiu ca parintii mei au dreptate,dar nu vreau sa plec pentru ca voi fi din nou fata noua si fetele ma vor ignora.Dar imi placea aici...cel putin asa cred.Intre mine si Chris s-a terminat totul si nu voi mai vorbi cu el niciodata.Sper doar ca totul sa fie bine daca ma duc in Madrid.

Viața La Maxim(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum