Ovidiu POV
Sunt la bar cu prietenii mei cand o vad pe Graciella venind spre noi cu o fata foarte sexy.Cred ca era verisoara ei,Emma.Mi-a povestit ca va locui la ea pana va termina liceul.Cand o vad pe blonda imi simt"mandria" cum se scoala. Avea un corp bine facut,iar tricoul ii facea sanii mari si rotunzi sa iasa in evidenta.Daca as putea,as sari acum pe ea. Dar nu vreau sa fiu nesimtit. Se apropie de noi si ne spune pe un ton mai seducator.
-Buna baieti,fete! Ma numesc Emma si sunt verisoara Graciellei. Imi pare bine sa va cunosc.
-Hey frumoaso! Imi pare bine sa te cunosc. Acestia unt prietenii mei. Cel roscat este David si are o sora pe nume Sika ..dar din pacate ea nu a putut ajunge azi.Cica are treaba..dar nu o credem. Cu totii stim ca si-o trage cu cineva. Cel blond este Flavius..noi ii spunem Flavi..e tantalaul clasei,iar cel cu parul lung prins intr-o codita este Marius. Are o sora geamana pe nume Hinna care este iubita lui Flavi.Dupa o scurta prezentare am inceput sa o privesc! Ochii ei albastrii ma atrageau spre ea. Nu stiu ce e in capul meu. Nu pot sa ma indragostesc. Eu doar fut fetele atunci cand vor hormonii.
-Iar eu sunt iubita lui neoficiala! Se baga Graciella cu prostiile ei.Neoficiala pentru ca tot ceea ce facem e sa ne futem si sa vorbim..si la intalniri nu am iesit niciodata-Hai sa dansam. Ii spun nou venitei si o ia de mana tragand-o dupa mine pe ringul de dans.Emma se intoarce cu spatele la mine si incepe sa danseze frecandu-se cu fundul ei bombat de "prietenul meu",care incepea sa tremure de placere.
Imi incolacesc mainile in jurul taliei sale subtiri si o trag spre mine.Ii puteam simti parfumul dulceag ce imi inunda narile.
-Ce-ar fi sa mergem intr-un loc mai retras ca sa ne cunoastem mai bine?
-Nu multumesc! Spune blondina putin agitata si cred ca stiu de ce. Nu stiu cum sa o conving sa vina cu mine.Trebuie sa o am neaparat in pat pentru ca "micutul meu" nu mai rezista si vrea actiune.
-Nu iti fac nimic! Promit! Din pacate,am deja o prietena.Ai incredere in mine.Deocamdata nu voiam sa ii fac nimic doar ca sa ii castig increderea. Vreau sa o cunosc mai bine.
-Juri pe "amicul" tau? Intrebarea ei m-a socat. Era si fricoasa dar si perversa in acelasi timp.
-Da...jur! Spun eu aproape razand. Ne apropiem de un loc mai retras..o camera cu un pat,o bara,boxe si o canapea. Ne asezam pe canapea si incepem sa vorbim despre mutarea ei de la Londra in Madrid. Pentru prima data ma simt bine discutand cu o fata.-Tu chiar poti fi asa perversa!?
-Da!Hai sa punem putina muzica..e prea plictisitor.
Dupa ce a pornit muzica s-a dus la bara si a inceput sa danseze ca o nebuna. Danseaza, apropiindu-se de mine si se aseaza cu spatele pe picioarele mele, iar eu o prind de talie in timp ce se freca fenetic de barbatia mea,care mai avea putin si iesea din pantaloni. O intorc cu fata la mine si ii gust buzele carnoase. Vreau mai mult si cred ca acum e momentul. Cu o mana o tin de talie,iar cu cealalta ma strecor sub fusta aceea la chilotii ei tanga..presupun.
Fata,dandu-si seama de ce voiam sa fac, sare din bratele mele ca arsa.
-NUU!!!!
-Calmeaza-te! Nu iti fac nimic. Voiam sa vad daca mai esti virgina...atata tot.(Minciuna) . A inceput sa imi povesteasca despre fostul ei iubit si ce i-a facut si ca din cauza lui este aici. Mi se pare ca tipul ala e chiar nesimtit. Stiu ca si eu fut fete..dar in cazul ei mi se pare ca e un badaran.-Ce zici ca intr-o seara sa o facem lata? Va fi magic. Tu scapi de frica ta si eu sunt satisfacut.Ii spun soptit la ureche muscandu-i lobul.
-Nu stiu ce sa zic...eu as vrea sa fie si din iubire.
-Atunci o sa fim impreuna 2 saptamani si daca te indragostesti de mine facem.
-Pai si cu Graciella cum ramane?Nu se va supara? E iubita ta!
-Stii tu! Noi defapt nu suntem impreuna. Doar o fut mereu. E o relatie sexuala...atata tot.-Bine...de acord! Ma duc la bara si imi continui dansul, dar pare ca Ovidiu e plictisit,asa ca incep sa ma dezbrac si zambesc victorioasa atunci cand vad ca "lui pinochio i se soala nasul". Ne sarutam cu foc si ii dau tricoul jos.Ma apropii de fermuarul blugilor lui.
-Esti sigura?
-Meriti si tu un premiu nu?
Incep sa i-o ling de jos in sus ..chiar si bilutele i le lingeam..pana cand i-am luat penisul in gura.Un lichid vascos si sarat imi umple lacasul umed,obligandu-ma sa il inghit.Bleah! E scarbos dar cred ca o sa ma obisnuiesc cu el.Ma apropii e buzele lui,il sarut scurt,dupa care ii bag "jucaria" inapoi in pantaloni si incepem sa ne sarutam cu foc.Dupa 15 minute ne imbracam si cand dau sa ies din camera doua brate puternice ma trag spre el..spre...inger.
Ovidiu ma saruta ca un disperat. Cu o mana imi maseaza fesa stanga si cu cealalta ma tine de talie.Chiar in acel moment intra pe usa.....
CITEȘTI
Viața La Maxim(+18)
RomanceO fata careia ii place sa traiasca viata la maxim(virgina). Din pacate, intr-o seara iubitul ei,fiind beat vrea sa o violeze.Viata ei se schimba radical.Madridul o asteapta!