Yaz tatiline yeni girmiştik artık üniversite olacaktık.Yaz tatiline girdiğimizin ikinci günü en yakın arkadaşlarımdan biri olan Gizem'lerin yazlık Bodrum'daki evinde buluşup, pijama partisi yapapacaktık . 5 kızdık bunlar ; Su , Gizem , Deniz , Merve ve ben Hayat . Eşyalarımı hazırlayıp yola çıktım , neredeyse varmak üzereydim . Vardığımda bütün kızlar gelmişti . Bu gece korku filmi izleyecektik ama hangi korku filmini izleyeceğümize karar vermemiştik . Su "bu günlerde çok moda olan bir korku filmi var onu izleyelim " dedi . Merve " bence korku filmi izlemeyelim " dedi. Deniz ise " korkma ölmezsin ! " dedi . Korku filmini açtık , korkunç görünüyordu filmi yarılamıştık sonra aniden kapı açma sesi gelmişti ve herkes tırsmıştı ,sesin geldiği yere doğru topluca yürüdük dışarıda şimşekler çakıyordu kapı açık bir şekile rüzgarın etkisiyle çarpıyordu dışarıya çıkıp etrafa baktık kimse yoktu tam içeriye girerken yerde 16 işaretinin olduğu bir kağıt gördüm elime aldım içinde büyük bir şekilde 16 yazıyordu ve yanında küçük notla bir adres yazıyordu adresi okudum bizim siteyi gösteriyordu adresin yanında sizi orda bekleyeceğim diyordu , içeriye girdik . Notu çok önemsemeyip korku filmimize devam ettik . Film izlerken aniden filim kesilip kesik kesik 16 resmi çıktı . Ortama sesizlik çöktü bu sesizliği bozan kişi Deniz oldu Deniz "birisi bizimle oyun oynuyor" dedi . Herkes kafa salladı ben "bence yarın bizim siteye gidelim ve 16 ile yüzleşelim" herkes kafa salladı çıt bile çıkmadan uyuduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
16:BULUŞMA
Mystery / Thriller16 hakkında bütün sırların bilmecelerin gerçeklerin araştırıldığı çözüldüğü kitap