Dina besloot om te blijven slapen en belde haar ouders op. Ik werd wakker en zag dat ze nog sliep, en liet haar slapen. Ik ging naar de badkamer waste mijn gezicht poetste mijn tante krulde mijn haar en ging naar men kamer. Ik zag dat dina stilletjes wakker werd. Ik ging naar mijn kast een pakte er gewoon snel een Witte trainingspak van Nike uit. Omdat ik een dina de zelfde maat hebben pakte ik het zelfde voor haar maar in het zwart. Ik deed men wit/grijze huaraches aan een dina haar zwart/witte we gingen naar beneden om te gaan ontbijten. Ik hoorde mijn vader spreken met mijn moeder dat er was ingebroken bij gatchi( tante) Layla. Ze is mijn allerliefste tante ze helpt me altijd met alle problemen en koopt echt alles wat ik wil. Er mag echt niks gebeuren met haar dacht ik in mijn eigen. Na het ontbijt ging ik met dina terug naar boven om onze tassen te gaan maken voor school. Dina: isra? Wie is 04.......?
Isra: what??
Ja er stuurt je iemand met nummer 04.....? En zegt dat die wil afspreken?
Ik pakte mijn gsm een werd eerlijk gezegd een beetje bang.
Ondertussen tijdens de les Nederlands....
Eej witloof doe je hoofd opzij (omdat ik heel erg wit ben van huidskleur noemen ze me witlooF) AANDACHT TE KORT OF ZO ??
!! Riep ik door de klas. Ik zag dat Ilias lachte en de helle tijd keek. Maar kwil me niet meer bezig houden met jongens nee nee nee ! En ging verder met de les. TRINGGGGG eindelijk daar gaat de bel pfff! Ik ging naar buiten en kon mijn ogen niet geloven?! Wat komt hij hier doen!
JE LEEST
Verborgen liefde
Random*hoofdrolspeelsters* ♛Isra Leeftijd: 15j Woonplaats: België/Antwerpen Relaties: 1 gehad Hoe ziet ze er uit: •licht bruin groenen ogen • goud/bruin stijl/golvend haar ♛Dina Leeftijd: 15j Woonplaats: België/An...