Deel 10

77 4 0
                                    

Perfectief Isra: Daar lag ik op de grond. Ik zag men broer roepen maar hoorde geen geluid. Stilletjes aan begon alles donkerder te worden. Perfectief Ishak: Het deed me pijn om men zusje daar zo te zien liggen. Ik probeer haar op te tillen maar dat gaat moeilijk. Ik zag haar ogen stilletjes aan dicht gaan. Men moeder riep tegen men vader dat hij een ziekenwagen moest bellen. 15minuten later...
Daar kwam de ziekenwagen al aan ik vroeg aan men ouders of ik met Isra mee mocht gaan. Ze vonden het goed en volgende ons naar het ziekenhuis met de auto. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen ging er weer eens een uur voorbij het was ondertussen al 22:45. Perfectief de dokter: Het gaat al weer hellemaal beter met Isra ze is weer de oude alleen nog wat duizelig dus ze moet het rustig aandoen. Perfectief Ishak: Ik nam Isra aan der arm en nam haar mee naar de auto. Mijn ouders moesten nog wat regelen dus gingen wij al naar de auto. Perfectief Isra: Ishak nam me aan men arm en ik ging met hem al naar de auto. Toen we buiten waren zag ik Anouar ik was nog wel duizelig dus ik kon niet goed weg rennen of verstoppen. Ik trok me elke keer een beetje weg. Een dat merkte Ishak denk ik wel op. Perfectief Ishak: Isra wat is er met die jongen. Heeft hij iets gedaan. Ik ga hem slagen e...
Isra: Stop met al die vragen. Er is niks met die jongens. Hij zit gewoon met me in de klas. Eigenlijk heb ik niet gelogen ma ook de waarheid niet verteld. Hij zit met me in de klas maar ik trok me weg omdat hij men ex is. Maar dat hoeft Ishak niet te weten. Toen we thuis aankwamen was het ongeveer al 24:30. Ik was dood moe. Ik deed men pyjama aan en ging in bed liggen. Ik stuurde Dina dat ik morgen niet ging komen en de rest van de week ook niet. Ik viel rustig in slaap tot dat. Bzzt bzzt men gsm weer afging. Ik sprak nog even verder met Dina. Ondertussen was het al echt laat en was het echt tijd om te gaan slapen. Ik zette nog even men gsm op stil zodat ik niet weer wakker werd en ging slapen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 14, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Verborgen liefde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu