X: Aqua. Bu sensin değil mi?
Aqua: Duruma bağlı. Diyelim ki ben Aqua'yım. Bu neyi değiştirir? Veya ne öğrenmemi sağlar?
X: Sanırım bu ikimizin de hayatını değiştirebilir. Ve adımı öğrenmeni sağlar.
Aqua: Nasıl değiştirecekmiş? Üvey kardeşim falan mısın? Ayrıca adını öğrenmek istediğimi de nereden çıkardın? Muhtemelen benimle eğlenmeye çalışanlardan birisin ama bu umrumda değil. Şimdi hangi cehennemden geldiysen oraya geri dön.
X: Üvey kardeşin falan değilim tabii ki. Öğrenmek istediğini de söylemedim. Ve seninle eğlenmeye de çalışmıyorum. Ayrıca bir cehennemden geldiğim doğru ama ben cehennemden cennete ulaşmaya çalışan bir yolcuyum ve sen benim cennetimsin.
Aqua: Ne saçmalıyorsun? Ne istiyorsun? Ve, tanrım bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama kimsin?
X: Saçmaladığım falan yok. Seni istiyorum ve adım... Ya da adımı boşver.
Aqua: Her soruma tek tek cevap vermen göz yaşartıcı. Fakat bu hiç de umrumda değil. Umrumda olan tek şey senin kimliğin. Ayrıca bana,eğer adımı söylersem adını söyleyeceğini belirten de sendin.
X: Tanrım Aqua! Eğer adımı söylersem gitmenden ve benimle konuşmamandan korkuyorum. Kimliğimi öğrendiğinde içinde filizlenecek olan hislerinden korkuyorum.
Aqua: Ben, Aqua Colins, hislerimi kaybedeli tam 4 yıl oldu.
Aqua: O yüzden korkmanı gerektirecek bir şey yok. Şimdi, aç şu lanet ağzını da adını söyle.
X: Ben, senin 4 yıl önceki ilk aşkınım. Kalbinin ve hislerinin katiliyim Aqua. Seni bu hale getiren ve okulu bırakmanı sağlayan kişiyim. Okulu bırakıp başka bir ülkeye taşınmanın sebebiyim. Ben, lise hayatını mahveden kişiyim.
X: Ve tüm bu yaptıklarımdan sonra pişman olan kişi de. Çaresizce yokluğunu hissederek ağlayan biriyim. Aynı zamanda karşı komşunum. Ama hepsinden önemli ve gerçek olanı,sana aşık olan biriyim.
Aqua: Shawn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUIN》Shawn Mendes
FanfictionAqua: Tüm hayatımı mahvettin ve 4 yıl sonra geri döndün öyle mi? Shawn: Mutluluğunu berbat etmemeye çalışıyorum. Ama sevgilim, senin için tek olduğumu bilmiyor musun ?