1.5

56 13 5
                                    

Modellerin üzerindeki dövmeler benim yapımımdır.Zaten resimlerdeki oyuncuların gerçek isimleri Anna ve Alexis olmadığı için belli olmaktadır.Anna'nın omzunda Alexis,Alexis'in göğsünde ise Anna dövmesi vardır.

  ☸  

7 Yıl Önce

''Evet Alexis,Anna'nın yanına oturabilirsin.''

''Benim yanım boş değil Bayan Sipliht.''

''Boş gözüküyor ama.''

''Çantam var orada!''

''Sen otur Alexis.''

Öğretmen seni yanıma oturmuştu.Ne lanet bir şeydi ama.

''Merhaba ergen,ben Alexis.''

''Kes sesini ve o aptal dersi dinlemeye çalış.Mümkün oldukça da benimle ilgilenme.''

''Senden emir almam gerektiğini düşünmüyorum.Sanırım ikimizde 17 yaşındayız ve ikimizin de - senin küçük olsa bile - beyni var.Şimdi tatlım,o elindeki kalemi sıraya vurmayı bırak.Böyle yaparsan senden korkmamı değil sadece senle arkadaş olma isteğimi yükseltirsin.Çünkü bende böyleyim.Yani senin kadar aptal değilim ama senden daha fazla sinirlenebiliyorum.Şimdi şu kalemi elinden bırak.Hemen!''

Ağzımı açtığımda zil çalmıştı.Ben bir şey söyleyemeden,el sallayarak gittin.

Afallamıştım Alexis,afallamıştım.Bana bu şekilde kimse karşı gelmemişti.Sana haddini bildirmek istedim.Sokakta sıkıştırıp seni dövcektim.Okul çıkışında seni takip ettim.Bir süre sonra sokağın sonunda birileriyle tartıştığını gördüm.Kızlardan birisi sana vurunca yanına koştum ve sana vuran kıza yumruk attım.İkimizde o üç kızı halt etmiştik.Ordan el ele tutuşarak kaçtık.Bunu biz yaptık.Daha o günün sabahında kavga ederken,bir kaç saat sonra el ele koşuyorduk.

Bunu sevmiştim.

Neyi mi?

El ele tutuşmamızı.

Alexis.Hafızanı kaybettiğinden beri benden uzaksın.Ben bunu istemiyorum.Bu kitapta sana ait olan her şeyi anlatacağım ve hatırlatacağım.

Bilmediklerini bile.

'I promise you.'  





I CAN'T HEAR YOU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin