2.0

62 10 12
                                    

6 Yıl Önce

''O bebek benim ama. Neden kafasını koparıyorsun ? ''

''Alexis ne kadar ağlaksın sen.18 yaşındasın.Bence büyümeyi öğrenmelisin.Bir göt ağızlı bebeğin kafasını kopardığım için sulu göz olmamalısın.Hem bak benim kitaplarımdan oku.Kitap sevmeyen birine göre oldukça fazla kitabım var dimi?''

Kitaplarıma göz gezdirdin ve elinde bir kitabı sallayarak bana gösterdin.

''Bu kitap ne anlatıyor?''

''American Crime Story.Cidden polisiye okumaz mısın sen?''

''Vay canına.Demek bu kitap polisiye.Aslında polis olmayı bile düşünebilirim.''

''Güldürme beni.Sen daha rujunun kapağını bulamıyorsun.''

''Dedektiflik de güzel iş değil mi?''

''Sen benim dediğimi duydun mu?''

''Veya ünlü bir komiser olabilirim.''

''Hey lanet olası Alexis Spiel beni dinle.Senden sadece makyöz ve iç çamaşırı mankeni olur.O kıçını kaldırıp,eline tabanca alabilecek biri değilsin sen.o kişi benim.Ben bir Sherlock Holmes.Ben bir Agatha Christie romanının baş kahramanıyım.Sense narin bir ucube.Tırnağın kırılırsa ne kadar korkunç değil mi küçük hanım? Hem zaten kendini savunmayı bile beceremiyorsun.Seni o salak kızlardan ben kurtardım,unutma''

''Sen yine beni fazla küçümsüyorsun.''

''Tatlım ben seni küçümsemiyorum.Benimle bir kere laf kavgasına girdiğin için sen kendini büyütme asıl.''

''Sonuçta şuan senin evindeyim ve biz arkadaşız.Benim asıl anlamadığım şey ise şu; Daha 2 hafta önce anneni tümörden kaybettin ama burada benimle atışabiliyorsun.Cidden bunu nasıl yapıyorsun? ''

''Annemi çok seviyorum.''

''Bu iyi bir açıklama değil.''

''Annemi çok seviyorum ve benim ağladığımı görüp üzülmesini istemiyorum.Sözümü tutmak istiyorum.Eğer ağlarsam o bunu görecek ve çok üzülecek.Ben..ben bunu istemiyorum süslü.Bunu istemiyorum.''

Omzunda o kadar çok ağlamıştım ki; Tişörtün ıslanmıştı.Anneme verdiğim sözü unutmuştum bile.Senin kokun bana annemi hatırlattı.Annemin parfümüydü.O an özlemiştim onu.Bir daha asla dönmeyeceğini o zaman anlamıştım.Anneni kaybedersen çok üzülürsün.Canın yanar.Her yerini kesmişler gibi olursun.Annem bir melekti Alexis.Beni dövdüğü halde ben yine anne diye ağlıyordum.Bana anneliğin nankör bir meslek olduğunu söyledi.Yüzüne şaşkın ifadelerle baktım.'Nankörüm sana karşı Anna.Kendim için hiç bir şey istemiyorum.Kendimi hiç düşünmüyorum.Sadece sen varsın benim için.' Bunu dedikten sonra saçlarımı okşamıştı.Tıpkı senin okşadığın gibi.Hani sen demiştin ya ; söz veriyorum,hep yanında olacağım.Susturdum seni.Neden biliyor musun? Çünkü annem de böyle dedi.Ama bak şimdi yok.Gitti.Sözünü tutamadı.Ödeştik annemle.Annem burada olsa ona ne derim biliyor musun Alexis?

'Ne yaptıysam özür dilerim.Vur bana,döv beni.Ama gitme anne.Sözünden hiç çıkmayacağım.İstediğin gibi bir kız olacağım.Seni çok seviyorum anne.'

Diyemedim ama Alexis.

Annen olduğu için çok şanslısın.Annelerin kalbini kırmamalıyız.Sonra uçup gidiyorlar.

  

Okuyanlar annesi için kalp koyabilir mi yoruma ? 

I CAN'T HEAR YOU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin