*Jungkook*~leave me if you want

1.4K 80 5
                                    

Req by wawa97_

Jungkook as Jungkook

Kau as korg/ Y/N / kau

Your pov

Tulutut(inikah bnyi mesej?)

Aku mlihat inbox mesejku,dari babykook aku!lantas aku membaca isi kandungannya dngn prasaan happy gila!sapelah yg x happy bf sndiri msej kan?

Babykook : harini oppa kluar lambat,x payah tunggu oppa kat cafe💚

Plk dah~tdi pagi kata nk jmpa kat cafe ptg ni,dh knpe plk bf aku ni?ada hal ke?knpe x bgitau aku?

You : wae?oppa ada hal pnting ke?ckpla kat Y/N💋

Tiba² aku mlihat dia sdah off,haihh knpe plk dia ni?!

---------------

Aku mnjenguk-jenguk diluar pagar rumah Jungkook,nmpk mcm ada org tpi stahu aku just Jungkook je yg dduk dlm rmah ni..mybe dia bawak kawan kott?

Aku mlihat pagarnya tdak brknci lantas aku membukanya dan masuk kdalam rumah,aku melihat sekeliling rumah yg tdak brapa bersepah ini. Aku menaiki tangga dan menjenguk kdalam bilik prtama,tiada apa² dan hnya ada kotak² sahaja namun apabila aku mnoleh kebilik kdua. Aku trdengar bnyi org mndesah nama Jungkook lantas aku membuka pntu bilik itu dan apa yg aku lihat ialah........

Kau : J-Jungkook?oppa buat apa ni?k-knape oppa brcium dngn dia?!!!

Jungkook yg trkjut trus mnuju kearah aku dngn baju yg terselak krana prempuan setan itu buat,aku segera brlari turun kebawah smbil dikejar Jungkook

Jungkook : Y/N!!dngrla dulu!!

Kau : ini ke sbb kau kata yg kau akan kluar lambt?!!sbb kau nk puas dulu dngn dia pstu bru nk jmpa aku pstu cium aku mcm mna kau buat kat prempuan sundal tu?!!

Jungkook : chagi oppa bkn--

Kau : bkn apa?!!bkn brniat nk buat mcm tu?!!hehh bru aku tau prangai laki mcm mna kan?sial mcm kau jugak!!

Aku menampar mukanya skuat yg bleh,dia trdorong kebelakang lalu memegang pipinya yg mrah

Kau : klau dh bosan dngn aku,just leave me if you want but dont hurt my feeling!!you hurt me Jeon Jungkook!you hurt me so deeply!i hate you!!

Aku mnangis dan kluar dri rumah itu,aku x sangka ini dia buat kat blakang aku slama ni. Patutla slalu mngelak!!

Jungkook pov

Padan muka aku,tuhan dh anugerahkan Y/N yg trbaik untuk aku tpi aku sakiti hati dia. Skrg jngn hrapla aku nk jmpa dia lagi,sbb dia dh bnci aku sngt²~

Jungkook : mianhae Y/N ah~

Aku mnutup mataku dan menangis sepuasnya,now between me and Y/N is over. LOVE IS OVER

End

▷방 탄 소 년 단 ◁╰Imagine╮Where stories live. Discover now