BAŞLANGIÇ

24 2 5
                                    

Gezegenlerinde kaçırılıp buraya getirilen üç ırk : Jüpiterden kaçırılan Simeolar , Marstan kaçırılan Sightler ve Samanyolundan çok uzaktaki bir gezegenden kaçırılan Fronyssler . Ve her ırktan iki kişi .
Simeoluların isimler Jason ve Julia . Sightlilerin isimleri George ve Jonas . Fronysslilerin isimleri ise William ve Harry .

Jason 15 yaşındaki cesur ve güçlü biraz da aptal bir gençtir . Ailesi onu bıraktığından Yetimhanede büyümüştür . Tabii bu da psikolojisini oldukça etkilemiştir . Herkese zarar vermeyi sevmez ama gururuyla oynayan olursa da zarar vermekten zevk alır . Tabii biraz da şişman

Julia 15 yaşındadır Genelde sakin ve naziktir . Sarı saçları ve yeşil gözleri vardır . Tıp alanına ilgi duymaktadır . Gezegenlerinde annesi hemşire , babası da doktordur . Bu yüzden tıpın kanında olduğunu düşünüyor .

George 16 yaşındaki zeki , atik ve zayıf bir gençtir . Çok hızlı koşar ve gezegenlerindeyken 1-2 defa gezegenin koşu şampiyonu olmuştur .

Jonas 15 yaşındaki sıradan bir gençtir . Hiçbir şeyde başarısı yoktur . Becerebildiği bişey varsa bile ne olduğunu bilmiyor .

William bir şeyler inşa etme konusunda az da olsa bilgili ve başarılı . Eşsiz bir yetenek olmasada hayatta kalmak için gerekli .

Harry gezegenindeki bir savaşçı soyundan geliyor . Yani kendisi de savaşçı olmayı benimsemiş . Kendine güveni tam olan biri .

DENEY KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin