Yeni Ev

32 3 1
                                    

Gözlerimi açtığımda çok heyecanlıydım çünkü artık uyandığımda gözlerimi burda açayacaltım çok heyecanlıydım artık kocaman ve yepyeni bir evimiz olcaktı bu ev artık bize küçük geliyordu çünkü artık ailemize bir birey daha eklenmişti lucy artık küçük bir kız kardeşim vardı adı lucy sarışın mavi gözlü beline kadar uzanan ve arada bi attığı o sinsi bakışları vardı kardeşim 4.5 yaşındaydı bu yaşa gelene kadar bu eve sığmıştık ama artık gitme vakti gelmişti çok heyecanlıydım durumumz fazla iyi olmadığı için annem baya bir araştırma yapmışto ve dağın tepesindebir ev bulmuştu üstelik fiyati normal apartman daireleriyle aynıydı içimde kötü bir his vardı ama yinede yeni eve taşınmak istiyordum eve ilk girdiğimizde kapının önünde bir köpek gördüm meraba küçük köpekçik dedim annemle ben eve girdik lucy'de arkamızdan koşarak geliyordu lucy kapının önüne geldiği an köpek havlamaya başladı yaklaşık 1-2 saat hiç susmadı nolduğunu anlamamıştım akşam annem yemeği hazırladı ve önümüze koydu yemeğimi yerken lucy'i izliyordum kendi kendine konuşuyordu al bakalım küçük arkadaşım ye bakalım aç kalma diyip yemekleri yere atıyordu korkmuştum tabağıma çatalı attığımda ses çıktı ve hiç yemediğim halde yemeğim bitmişti hiçbir şey anlamamıştım ve odama çekilmiştim lucy'in odasından gülme sesleri geliyordu odaya girdiğimde lucy'i yatakta uyurken gördüm aynasında ise...

Korku EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin