Sanırım bugun annem ise gitmedi su anda yiyecek bir seyler hazırlıyor cunku mutfak kap kacaklarıyla cok gurultu yaptıgını duyuyorum korkuyorum 😓 sinirli oldugu ve kendini yemek yapmaya verdigi son seferde 4 gun boyunca aynı berbat yemeyı yemiştik (aslında BN daha cok sosa bağırdığım bolca ekmegi yemiştim)
***yapmam gereken işler(YGİ):acilen yemek pişirmeyi öğrenmem gerek
Bu sabah babam okula baslamak icin ihtiyacım olan malzemeleri almaya gideceğimizi söyledi. Oldukça uzun bir liste yaptım ama bu sefer liste bir işime yaramadı çünkü çok az şey almama izin verdi sadece çoook kalın 2 defter 1 cetvel ve ajanda diğer gerekenler ise Manu dan kalanlar (kırık dökük şeyler) 😥
Beğendiğim ajandanın fiyatı,uzerinde televizyonda ilk okul 1. Sınıfdakiler icin yayınlanan cizgi filmdeki kirli solucanın korkunc suratının oldugu ajandanın fiyatının nerdeyse 2 kattıydı. Tahmin et hangisini aldık!?
Onu rich ve cocodrolo nun fotoğraflarıyla kaplayacağımı düşünerek dükkandan azda olsa rahatlamış sekilde cıktım ( cocodrolo bizim kaplumbağmız)eve dönerken babama daha güzel bir araba para biriktirip biriktirip biriktirmediklerini sordum (bay p nin bizimki hakkında söyledikleri hoşuma gitmemişti) bana bay p nin kendi işleriyle ilgilenmesi gerektiğini soyledikten sonra bana hayır cevabını verdi. Hatta tam tersi annemle ikisinin bundan sonra sadece çirkin şeyler almamaıza karar verdiklerini çünkü cirkin şeylerinde birileri tarafından satın alınmayı ve sevilmeyi hak ettikleri söyledi sanırım suratım yemyeşil oldu babamın azcıkta olsa haklı olduğunu dusundum ama okula çirkin bir elbise çirkin bir çanta ve BAŞTAN AŞAĞI çirkin bir ben olarak gitmeyi kaldıramazdım.
Bunun üzerine babam gülmeye başladı şaka şaka. Babamın espirilerini hiç anlayamıcamm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Bir Kizin Günlüğü
ChickLitBu ciddi (ve gizli) bir günlüktür BUNU OKUYAN APTALDIR (Hahaha)