Sabahın ilk ışıklarıydı ben yatağımda güzelce uyuyordum...
Alt katta ki odadan bir ses geldi ne oldunu anlamadım ve yatamdan hemen fırladım ve alt kata doğru giderken merdivene tam bastım an ayağım takıldı ve
"Ayyyyyyyyyyyyy"
Diyebi çığlık attım ne olduna şaşırdım birden kendimi yerde buldum neyse ki bişey olmadı.
Annemle babam eşyaları bir kamyona diziyorlardı anneme sordum"Anne eşyaları niye kamyona koyuyorsunuz" diye annem"kızım buralardan taşınıyoruz öğretmenlik atamam izmire çıktı annanenlerin yanına gidiyoruz heptenline " dedi ve ben o an ŞOOK!! Yeni okulum olcaktı,yeni arkadaşlar napicaktim bilmiyorum içimden bir ses garip şeyler yaşicami söylüyordu izmirde. hislerime hep güvenirdim beni hiç yanıltmazdı.Bende bavullarımı toplamak için yukarı çıktım çok üzgündüm arkadaşlarımdan,evimden ve bu şehirden uzak olucaktım babam "kızım bavulunu hazırladınmı hadi gidicez" dedi ben "evet hazırladım baba kıyafetlerimi geliyorum " dedim ve aşa indim kamyon önden gidiyordu direk izmire.Bizde arabamızla havaalanına gidiyorduk uçağa bincektik ve çok heyecanlıydım uçağa bindik ve yerlerimize oturduk ve uçak gökyüzüne çıktı.İnanılmaz güzeldi bulutlar gökyüzü felan çok güzeldi evet iniyorduk yani uçağımız izmire iniyordu işte evet şuan indik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-İçimdeki Ses -
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikaye yazmam wattpad de diyebilirm bazı yanlışlarım olabilir... Yorumlarinizi bekliyorum Umarım beğenirsiniz ^^ Hadi size iyi okumalar.... ^^