Okul

19 1 0
                                    

Bugün okul vardi hemen köpekçike sütünú içirdim giyindim yemek yemeye indim alt kata yememi yedim anneme köpekçike arada bakmasini soyledim babam yanağima bir öpücük kondurdu ve iyi zihin açıkliklari dedi ve okula doğru yol koydum otobüse bindim yerime oturdum hiçkimseyi tanimiyordum şuanlik herşey iyi gidiyordu ama içimden bir ses bugunun ilginç geçiceni söyliyordu herneyse otobüsteydim siyah şaçlı bir kız bana kötü kötü bakıyordu adı amberdi niye kötü baktini bi türlü bilmiyordum okula gelmiştik tam otobusten inerken amber arkadan itti beni ve yere düstum ve bir çocuk bana elini uzatti adida Erdemdi çok dürust yakisikli ve centirmen bir erkekti okulun en yakisiklisiydi herkez onu konusyrdu neyse elini uzatti bana bende elini tuttum ve beni kaldrdi yerden 3,4 saniye bakıstik ve amber tekrardan omuzuma carpti ve bu sefer çok sinirlendim ve Ben "yaa benle ne zorun var ambeerr!! Yeter artik ya saol ya senin sayende ilk bu okula geldim gun kotu gecmeye basliyor amacin ne senin kızım yeter ya bi yürü git be !!! " Amber "kızım sen bittin ben böyleyim işine gelirse bu okulda benden daha çok çekiceksin kızimmm !!" Ve ben derin nefes alarak "kimin cekice belli olmaz ambercik hadi hadi " dedim Amber "kızim sen bana nasil boyle sozler soylersin sana oyle planlar yapcam varya gorursn " dedi Erdem "boşveerr takma kafana " dedi bana omzuma tutarak Ben"saol erdem ya "dedim ve sınifa geçtik şansim vardi ve erdemle ayni siniftaydim ve ayni sirada oturduk ilk derse girdik öğretmenlerimiz çok iyiydi ve beni cok sevmistiler oyle birinci dersi bitirdik tenefüste Erdemle kantine indik "Erdem sen bana çok iyi davraniyorsun gercekten saol cok iyisin arkadaslimiz şerefine sana bir soda ısmarlim ben "dedim Erdem "ne demek sende cok iyisin tamam olur "dedi ve ben soda alip geldim sodalarimizi ictik ve derslere girdik son derste uykum gelmisti resmen ahhhh sonunda son derste bitmisti ve okuldan çiktik erdemle ve otobuse bindik yan yana oturduk uykum oyle gelmistiki erdemin omzunda uyuya kalmisim erdem beni uyandrdi evime gelince noldunu sasirmistim ve yanaklarim kizarmisti utanctan ve iyi akşamlar diyip erdeme hemen eve gittim evde köpekçik yoktu yani odamda hemen giyinip onu aradim bahcelerde vede buldum komsumuzun bahcesine kacmis onunlaa disarda bir iki saat oynadim ve eve getrdm onu bn yemek yedim ve hemen derslerimi yaptim bugun cok ilginc bir gundu gercekten yaaa diye Düşündüm....

-İçimdeki Ses -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin