Evet yeni bir sabaha daha uyandim bugün okula yürüyerek gitcektim cunku otobus bozulmustu isanlah yolda ambere raslamam diyede Düşündüm içimden bir ses raslicaksin ambere dikkat etmelisin diyordu ama ben umursamadim bile kahvaltimi yapmaya gittim annanemkoy kahvaltisi hazirlamsti cok guzel gozukuyordu hemen oturdum ve yemegimi yedim ananemi dedemi öptüm ve okula gitmek için yola koyuldum hava çok güzeldi şuanlık yolda kimse raslamamişti bana rahattim derken tam virajı döndüm birde ne görim AMBER ! Napsam diye Düşündüm ama fikir uretemedim belki onu gormemezlikten gelirsem benle uğrasmazdi evet yanindan geçiyordum amber ters ters bana bakarak yanima yaklasti ve Amber"çantami al taşi" dedi bana Ben "pardondaaa ! Ben niye taşiycakmisim cantani herkez kendi çantasini kendi taşimali tamammi" dedim Amber" yenisin diye fazla bisey yaptirtmiyorum sana bak kızim ben ne dersem odur bu okulda tamammi akıllı ol ve şu çantayi hemen taşı yoksaa..."dedi Ben"yoksaa... ne ? Naparsın ayyy çok korktum hamalın yok karşinda senin asıl sen akıllı ol Ambercikk !!! " dedim bu lafa sinirlenen Amber beni itti ve arkamda olan erdemle yere düştük yan yana Amber"oyle benim karşimda akılli olcaksn bugun okulda biraz temizlik yapta gör gününü" diyip gitti okula erdem hemen yerden kalkip benim kalkmama yardim etti Ben "erdem amber ne temizliğinden bahsedyrdu" dedim erdem"bilmiyorum valla ama Amber kötü planlar yapar ve çok çektirir herkeze" dedi biraz tırsmıştım ama onada yenik düşemezdim .....
Okula gittik sınifa girince siralar hep çizikti ve üstlerine benim adım yazıyordu ve saçma sapan şeyler bu sefer çok sinirlenmiştim müdire hanımin yanina gittim ve olan biteni anlattım müdire hanım Amberi yanina çagairdi ve ona siralari silmesi için ceza verdi ben ve erdem gülerek kahkahalar atiyorduk Amberin karşisinda okul bitmisti Erdemle okuldab disari ciktik Erdem " yarın buluşup bişeyler yapalimmi ne dersin " dedi Yağmur "peki olur" dedim ve yürümeye başladık aradan birbirimize bakarken göz göze geliyorduk benim için o an yaniii..... çok güzeldi ondan hoşlanmıştim ve eve gelmiştim Ben "E ozaman sana iyi akşamlar erdem yanımda olduğun için saol" diyip onu yanağindan öptüm ve eve gittim erdemde bana bakti ben eve girene kadar .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-İçimdeki Ses -
RandomArkadaşlar bu benim ilk hikaye yazmam wattpad de diyebilirm bazı yanlışlarım olabilir... Yorumlarinizi bekliyorum Umarım beğenirsiniz ^^ Hadi size iyi okumalar.... ^^