1.Krkonošský duch

2K 94 13
                                    

13.9.2013 Pátek:

Tento de jsme jeli s pár lidma ze školy na 5 denní výlet do Krkonoš, do chatky u Špindlova Mlýna.

Cestou do Krkonoš jsme si uvědomily že je dnes hororový den ,,Pátek 13,, a tak mě napadlo vyvolávat duchy (ale holky se bály), tak holky napadlo si naoplátku číst HOROR STORY.Když jsme přijeli, vybalili si, přišli z procházky a navečeřeli se, tak jsme se připravily na čtení.V 22:00 byla večerka a poté kdy učitelka zkontrolovala všechny pokoje, tak jsme si zalezly do jedné postele, zhasly jsme a rozsvítily lampičku.

Horory jsme si četly asi tak do 23:00 večer, Ještě se nám nechtělo spát, tak jsem znovu navrhla vyvolávání. Po deseti minutách holky řekly že to chtějí zkusit, kromě jedné (která se na nás koukala), a tak jsme začaly vyvolávat. Nevyvolávaly jsme konkrétní osobu, ale ducha který je poblíž. Po té co jsme zkončily s vyvoláváním se nic nestalo, tak jsme šli zpátky do jedné postele a kecaly jsme. Asi tak ve 24:00 nám někdo zaťukal na okno a to druhé se otevřelo, lekly jsme se až jsme vyskočily z postele. Po půl minutě zase někdo zaťukal na okno a to druhé se otevřelo, v tu chvíli se obě dvě zavřely.

Před námi jse objevila černá postava, najednou jsme se zeptaly ,,Vidíte jí taky.'' Jediná holka, která ,,to,, neviděla byla Aňa, která s náma nevyvolávala!!Ta černá postava řekla ,,Jsem hodný duch, nemusíte mě odvolávat,'' a zmizela .Od té doby nevyvoláváme , ale furt máme pocit že ten duch je furt se mnou (nemůžu se divit , když jsme ho neodvalaly), ale v dobrém smyslu, a jednou jsme ho s holkama viděly ve stejnou dobu , ale na jiném místě.Je to náš ,,strážce,,.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 18, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Krátké hororové příběhyKde žijí příběhy. Začni objevovat