Ben Jessie

24 0 11
                                    

Jessie-Chan'Dan
Merhaba. Ben Jessie. Jei Group kurucusuyum. Jei Group'un patlamada doğan kardeşlerinden beyaz olanım(2 kardeşiz ztn ama nyse). Biz normal değiliz. Biz bir patlama sonucu doğduk. Hepimizin yaşama amacıda bir krallığın prensesini korumaktı. Onu bulamazsak ölecektik. Ancak işler güzel gitmedi. Patlama sonucu doğan Jei kardeşimi birdaha bulamadım. Bizler prensesliğin yanı sıra koruyuculardık (Sailor Moon gibi bişi) bu krallığın prensesini ben buldum. O benim arkadaşım Mirana Rinda. Bu dünyadaki adıyla Arinda. Arinda çok… ım nasıl desem iyi ama biraz fazla sert ve ciddi. Arinda'nın 3 abisi var.O kardeşimi kaybettiğim kazada vücudunu kaybetti ruh gibi dolaşırken bir top'un bedenini almıştı çünkü en az dikkat çeken oydu. Penceremden girince çocukların sanıp aşağı çocukların yanına fırlatmıştım. Ama onlarda Jessie Abla bu kimin ? Dedi. Jei kardeşim gitti yerine bu Prenses Arinda geldi.
Ahh evet uzun zaman sonra hala o kardeşimi bulacağıma inanıyorum. Çünkü onu bulabilmem çok kolay olacak. Onu bulduğumda her seferinde elmasım parlayacak.
Durun siz daha elmasımıda bilmiyorsunuz. Elmas bana Jei kardeşim tarafından verildi. Bu Jei kardeşim bana bunu verdikten 2 gün sonra ortadan kayboldu. Ben beyaz siyah ve pembe'nin temsilcisiyim. Benim renklerim bunlar. Diğer Jei kardeşimin renkleride siyah haricinde bunlardan tamamen farklı olmalı.
Herneyse ondada benim ona verdiğim bir taş var. Onu tak diye bulamıyorum ve bilgilerini hatırlamıyorum çünkü kazada hafızamıda kaybettim. Aslında benim adım Jessie değil. Jessie ismini Jei Group'u kurduğum için türetmiştim. Benim adım Selene Himitsu.
Jessie ismini hep sevmişimdir. Jei kardeşimle birlikte Aydan dünyayï hep seyrettim acaba noluyor diye çok merak ettim. Ama böyle istemedim.
Benim en iyi olduğum sporlar yüzme ve futbol tek bildiğim o kardeşimle… o kardeşimle… o kardeşimle sürekli voleybol oynadığımız. Sanırım o voleybolu çok seviyordu. Yani öyle hatırlıyorum…
(Konuyu değiştirmeden en güzel hikayeyi yazan Jei kardeşim olabilir. Arinda gibi şeysi olmucak o tamamen bana ait uydurma. Herneyse bide şeyi kullanmayın Arinda'nın 3 abisini yada başka bir akrabasını onlar benim hikayemde yer alcak kalkıp Arinda'nın arkisi flnda yazmayın Arindayı ve benim yazdıklarımı karıştırmayın.)

Jei groupHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin