Jessie-Chan'Dan
Saat öğlenin 2'siydi. Buna rağmen Jessie yatağına gömülmüş uyuyordu. Arinda top halinde pek gezinemezdi. Jessie'nin çakma ailesi fark etmemeliydi. Jessie berbat bir rüya görüyordu. Kötü adamlar gelmişti ve Jessie'nin kardeşi onlardaydı. Jessie dönüşemiyordu. Neredeyse felaketti. Arinda bağıra bağıra Jessie'yi uyandırmaya çalışırken Jessie'nin erkek kardeşi odaya girdi. Hiçte kibar değildi. Kalksana be ! Saat 2 olmuş hala mal mal yatıyorsun ! Diyerek gitti. Böyle diyor ama kendi bile uyanmamıştı. Çünkü Arinda'yı konuşurken görüp tepki vermemişti. Herhalde beyni daha uyanmamıştı.
Jessie kahvaltı için aşağı indi. merdivenin her bi basamağını inerken biraz daha üzülüyordu. Anladı ki ikizini daha çok özleyecekti. Onu birazdaha bulamazsa beyni yerinden fırlayacaktı. Sinirle yemek tabağını çarpıp odasına geçti. Ailesi birşey diyemedi. O kadar kızgındı ki onlara patlamasından korkuyorlardı hatta erkek kardeşi dahi susup kaldı. 3 dakika falan sonra napıyorum ben diyerek özür dilemeye gitti kırıp döktüklerini toplayıp Arinda ile beraber parka gitti. Dikkat çekmemek için top oynuyordu ancak Arinda bundan pek hoşlanmadı. Çok kısık bir sesle "Eve gidince hesabını sorarım Jessie Hanım" dedi. Banane der gibi omuz silkti Jessie ve oynamaya devam etti.
Hiç beklemediğim bir anda korkunç bir çığlık duydu. Bu çığlık acıyı korkuyu ve birazda hüznü andırıyordu. Jessie olay yerine koşmuştu. Minik bir bebek ağlamasıydı bu. Kalabalıktan ne olduğunu göremeyecek kadar çok insan vardı. Jessie hepsini afedersiniz diyerek itti. En sonunda minik bebeği görebildi. Bir canavar minik bebeğin enerjisini çalıyordu sıra diğer bebeklere gelecekti. Jessie yaklaşır yaklaşmaz büyük bir şimşek çaktı. Jessie saklanmalıydı çünkü burda dönüşemezdi. Sonra ise durumumuz What ?Güneş yokolmaya başlamıştı. Heryer çok karanlıktı. Bu karanlığa karşın Jessie sakindi. Ortaya çıkmıyordu. Kardeşinin bu durumu düzeltmesini bekledi. Ama yok olmadı. Galiba ikizi hafızasını kaybetmişti bu nedenle dönüşemiyordu. Bir iç çekip dönüşmeye başladı. "Patlamanın,Sisin,Dumanın Gücü Adına ! Patlamadaki Pembe Beyaz Siyah Güçler Serbest Kalsın !"
Tamam saçmaydı Hemde Çok
Ben: Nasıldı ?
Siz: Ciddimisin sen bide yazar olcan bu ne lan !
Ben: Olcan değil Olacaksın olcak o
Siz: Bide Olcak diyo ya ! Olacak ! Senin Türkçene noldu ??! Seni hocana söylücem
Ben: Bizim hoca kuran okutuyo Türkçeyle alakası yok.
Siz (Hepiniz aynı anda): Mal !
Uf okumayı bırskın artık çıldırdım ben. Okumasana lan ! Bak hala okuyo. Ya sabır. (Yazarın Çıldırma Gücü Harekete Geç 😂😂😂)