Helalim

167 6 1
                                    

Yine bir gün eglenelim biyerde içelim karı kızla dedik cepte beş kuruş yoktu neyse bir eve girelim mutlala bişeyler cıkar dedik şişlide bir apartmana girdik kapıyı kırıp içeri girdik içeri girer girmez tam karşımda duvarda Allah yazısını farkettim kafa mı çevirdim yine Allah yazıyor nereye baksam duvarda Allah yazısı görüyordum o an öbür odalarda bişeyler arayan çocuk oglum burda birsürü altın var lan dedi altınları aldık tam çıkarken aralanmış bir kapı gördüm içerde namaz kılan genç bir kız bizim farkımızda ama namazını bölmüyor ben şaşkın şaşkın bakıyorum adeta donmuşum gitmek istiyorum ama ayaklarım gitmiyor namazı bitti yüzünü döndü ben elimdeki altınları yere atıp hızlıca gittim ordan


Ama biz ne yapıp edip o gün parayı bulup içmeye gittik ben yine birden heryerde Allah yazısı görmeye başladım sonra kafamı saga cevirdim o yaşlı adamı ogluna mektup yazarken gördüm sola cevirdim namaz kılan o kızı gördüm tabi bunların hepsi hayaldi aglayarak ordan çıktım kafa mı saga sola vurup sokagın ortasında haykırmaya başladım sonra öyle bir yagmur başladı ki sanki bulutlar haykırıyor gök gürüldemeye başladı inanırmısınız yukarı baktım gökyüzünde koskocaman Allah yazıyor sonra Eyüp sultan camisini gördüm hayatımda o güne kadar hiç camiye gitmemiştim camiye her yaklaştıgımda daha cok aglamaya başladım titremeye başladım içeri girdim saga sola baktım çekinerek girdim içeri Allahın evindeyim ilk defa . Onca günah işlemişim aglıyorum gözlerimden yaşlar boşalıyor diz çöktüm ellerimi açtım Allahım affet diye haykırdım o gün camide kaldım ve sabah hayatımda ilk defa huzurlu uyandım gülümseyerek çıktım sokaga o cöplüge bidaha gitmedim ramazanada bir hafta vardı bir işe girdim.


Sonra ramazan geldi oruç tuttum bir ay boyunca sonra taksiyede cıkmaya başladım geceleri sonra aylıgımın yarısını o amcanın asker ogluna gönderdim içkiyi sigarayı çalmayı çırpmayı bıraktım neyse böyle böyle biraz zaman geçti ben beş vakit namaz kılıyordum artık güzel arkadaşlar edinmiştim hele birtanesiyle çok iyidik bana kuraan okumayı namaz kılmayı ögretti islamı anlattı babasıda hocaymış zaten birgün cuma namazı çıkışı kardeşim bu akşam bize yemege gel annem babam çok merak ediyor seni dedi bende olur dedim o akşamları camide cocuklara ders verir ders çıkışı beraber evin yolunu tuttuk birde ne göreyim aylar önce hırsızlık yapmak için girdigim apartman aglamaya başladım yüregim daraldı o günler aklıma geldi ben gidim dedim bırakmadı içeri girdik karşımda o nur yüzlü kız yere baktım o sadece sustu hiçbirşey demedi ailesine neyse uzatmak istemiyorum sizi sona götürmek istiyorum saat artık geç olmuş ben kalkim dedim vedalaştık çıktım yürümeye başladım arkadan biri seslendi baktım o neden yüzüme bakmıyorsun dedi nasıl bakim ki dedim aglıyordum bana gülümsedi neden gülümsüyorsun ki bana dedim neden gülümsemimki dualarım kabul oldu dedi nasıl yani dedim gözyaşlarımı silmeye başladı o gün pişmanlıgını gördüm ve hergün Allah yolunda gitmen için sana dua ettim herkes hata yapar ama Allah tövbe edenleri sever sen o gün pişman oldun ben yüzünde o pişmanlığı gördüm sen iyi bir insansın hatalar yapmış olabilirsin ama hatalardan dönüp Allaha el açtın İnşallah Allah yolundada öleceksin dedi ben dondum kaldım yani anlayacagınız ben o gün hırsızlık yapmak için girdim o eve kötülük yapmak için ama o temiz kalbi ile bana dualar ederek beni Allah yoluna götürdü bana huzuru verdi bana hayatı verdi şuan evliyiz bir kızımız bir oglumuz var bu benim hikayem her satırı gercek her satırı hayattan sizle paylaşmamın sebebi ise sizide dogru yola götürmek kötü alışkanlıklarınızı bırakın Allaha el açın o zaman huzur evinizinde kalbinizinde baş köşesinde olacak ben sevdigim kadının duaları sayesinde bugün huzurlu bir hayat yaşayabiliyorum Allaha şükürler olsun!


Bu olanlar 2012 yılında yaşandı 3 yıldır evliyiz iki cocugumuz var inşallah sizinde böyle kalbi temiz eşiniz olur allaha emanet olun


HelalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin