0.6

8.5K 675 135
                                    

Jimin, Eun Mi'yi görünce dolan gözlerinden yaşlar akmaması için yukarıya doğru baktı ve gözlerini bir süre kapalı tutup sonra açtı. Ardından hiçbir şey olmamış gibi gülümsemesini yüzüne yerleştirip Eun Mi'nin yanına gitti.

Hiçbir şey olmamış gibi davranmak çok zor. Bunu biliyor musun?

"Günaydın Eun Mi"

"Günaydın Jimin! Gerçekten dün gelmemenin nedeni geç saatlere kadar oturmak mıydı?"

"Evet"

Geç saatlere kadar sürekli ağlamıştım Eun Mi.

Bunu ona diyemedim.Onun mutluluğunu hissediyordum ve o mutlu olurken ben bin parçaya bölünüyordum.

"Başka bir neden yok yani? Hani kız arkadaş filan? Hı,Hı" Bunu söylerken kolunu koluma şaka amaçlı vurup gülüyordu.

Sen hep gül Eun Mi.Gülerken ışık saçıyorsun.

"Kız arkadaşım olsa bunu bilenlerden biri sen olurdun Eun Mi"

"Peki,sevdiğin biri var mı?"

"Yok." Bunu söylerken her ne kadar kalbim acısa da konuşmaya devam ettim. "Şuan konumuz sen ve Joon Hyuk"

Eliyle ağzımı kapattı.Ardından etrafına bakındı.

"Şşt! Biri duyucak"

"Ne? Onla çıktığında herkes duyacak sonuçta"

"Belki çıkmayacağız?"

Sevgili olmasanız benim için daha iyi olur.

"Senin kadar güzel ve tatlı bir kızı reddetmesi kendi aptallığı olur" Eun Mi bir şey demeden ben devam ettim.

"Tavsiye olarak ise git onla adam akıllı konuş.Eminim ki ortak noktalarız olacaktır.Ortak noktalarınızı öğrenince seninle daha fazla görüşmek isteyecek"

Bizim fazla ortak noktamız yok Eun Mi.Sadece ikimizde aynı rengi seviyoruz.Mavi.Sonsuz maviyi seviyoruz.

"Tavsiye için teşekkürler Jimin!"

Friend or Darling? ; JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin