2.2

7.3K 569 73
                                    

xeunx: Jimin..

Kabul ediyorum, ilk zamanlarda aklımda yoktun ama bana soğuk davrandığında, 'Eun Mi-sshi' dediğinde, okula gelmediğinde hep bir endişe içinde oldum.

pjm95: Arkadaşlar bu durumda endişelenir zaten.

xeunx: Endişem ilk zamanlarda arkadaş olduğumuz içindi ama sonradan seni sevdiğimi farkettim.

pjm95: Kanıtla o zaman.

xeunx: Senin olmadığın 2 ay boyunca endişeden öldüm. Jungkook'un bile nerede olduğunu bilmemesi beni daha kötü yaptı. Doğru dürüst düşünemiyordum bile. Birisiyle ne zaman konuşmaya başlasam konuyu sana getiriyordum. Uzun zamandır okula gelmediğinden, endişelendiğimden ve korktuğumdan bahsediyordum. Okula geldiğinde aşırı mutlu olmuştum. Karnımda kelebekler uçmuştu. Saç rengin beni fazlasıyla etkilemişti. Ders boyunca sürekli seni izlemiş,derse odaklanamamıştım. Her ne kadar gelip boynuna sarılmak istesemde yapamamıştım. Hem beni engellemiş, engelledikten sonra beni takmamış,konuşmamıştın.Üstüne 2 ay boyunca gelmeyince benden nefret ettiğini sandım. Ayrıca 2 ay boyunca birlikte yaşadığımız anıları düşündüm.Üzüldüğümüzde,mutlu olduğumuzda, kızgın olduğumuzda hep beraberdik. Senin verdiğin değeri,hissettirdiğin sevgiyi kimseden görmedim ben. Seninle geçirdiğim zamanlar hep gülümseme doluydu. O zaman anladım sana verdiğim değeri. Sana verdiğim değer bir arkadaşın verdiği değerden daha fazlaydı Jimin.

(Görüldü)

Friend or Darling? ; JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin