/1\

394 18 10
                                    

(Multideki HELENA;)


Selam kızlar bu hikaye uzuN
zamandır yazmak istiyodum ve sonunda yazdım umarım okursunuz iyi okumalar❤❤ü

**
Yazarın Ağzından; Helena çok sessiz kimseye zararı olmayan bir insandı, sadece ablası ile yaşıyordu. Sadece bir küçük çiçekçi dükkanı ile kendilerini geçindirebiliyorlardı. Helena bir sevgili bulmak istiyordu ve bu yüzden bir randevusu bile vardı, E hadi bakalım hayırlısı kim bu şanslı çocuk?

I'm Pregnant Sizlerle başlayabilirsiniz, iyi okumalar dilerim...

****

Helena Chris; koşuyordum, ya randevuya geç kaldım rezil oldum tanrı aşkına! Kombinimde fena olmamıştı hani. E neyse zaten kafeye varmıştım içeri girdim ve 5 numaraları masaya oturdum aman tanrım!!! Bu ne yakışıklılık! Uzun saçlı yeşil gözlü inci gibi dişleri, gülüşü muhteşem, adeta gamzeleri belediye çukuru, olan sexi bir erkekti bu.

"M-merhaba b-ben H-Helena. Geç kaldım üzgünüm. "

"M-merhaba bende Harry önemi yok."

Harry Styles; Tanrım bir anlık gözlerimi kapattım bu bir rüya olmalıydı.! Mimikleri çok güzeldi fakat benim gibi iş adamı ile olamazdı hem benim nişanlım vardı. Sadede tanışmak içindi bu.

"Ş-şey ama benim nişan-" demeden lafımı kesmişti.

"Bana içki getirin. Hemen!" Sanırım sarhoş olmuştu Helena.

Kulağıma eğildi: "'Beni_beni becer harry becer! Bekaretimi al senindir o! İlkim ol!"

"Helena saçmalama hadi kalk benim evime bu gece kaldırsın yarında eve gidersin."

Hemen küçük bedenini kucağıma aldım. Ve arabaya bindirdim, sonra bende bindim ve arabayı çalıştırdım sürmeye başladım.

Helena çok fazla kaçırmıştı içkiyi. Arabanın radyosundan eğlenceli bir şarkı açıp arabanın üstüne çıktı ve bağırmaya başladı. "Ben asik oluyorum! Ben harrye aşık oluyorun seni seviyorum seni çok seviyorum!!!"
Dedi ve bana.bakıp gülümsedi. Bende güldüm ve kahkaha attım hatta bu çok hoşuma gitmişti.

***

Helena'yı kucağıma alıp içeri götürdüm yani odama, sonra ise bu içki kokan üstünden kurtulması lazımdı kendi kıyafetlerim ile idare edebilir yarına kadar. Üstündekileri çıkardım hepsini sadece sütyen ve kilodu ileydi.

"Harry? Senin olayım lütfen ilkim ol lütfen!!"

Bende dayanamayıp dudaklarına yapmıştım öyle emiyordum ki dudaklarını onu istercesine. Helenada karşılık veriyordu ve o sırada kemerimi de çıkartıyordu.

Ve ikimizde çırılçıplak olmuştuk.

"Oha! Aman Tanrım! Bu_bu çok büyük!!!"

Gülümsedim ve dudaklarına yeniden yapmıştım.

''Ow! Senin göğüslerde kocaman ımm!"

Yavaş yavaş içine girdim ve birden çığlık attı.

"Ah! Ow! Ç-çok acıyor!" Daha derinlere indim tırnaklarını sırtıma esir tuttu. Dahada bastırdım ve dudaklarına yapmıştım. Metal tadı geldiğinde ayrıldım.

Sonra birden içinden çıktım ve birkaç damla kan beraberinde geldi. İlki ben olmuştum istediği gibi umarım sabah olduğunda bunları hatırlarsa bana kızmaz. İçine boşaldım ve Helena'nın yanında derin bir uykuya daldım..

##

/Sabah\

Helena'nın Ağzından: dün gece neler oldu en ufak ayrıntısına kadar bir bilgim yok. Bi dakika ben neden çıplağım?! Aman tanrım hem de sütyenimde yok!! Ve ve dünkü buluştuğum adam!! Yastığı alıp yüzüne vurmaya ve bağırmaya başladım

"Seni adi herif bana ne yaptın!!!"

Hemen gözlerini açtı ve bana baktı

"Ya neler oluyor Tanrı aşkına! Helena günaydın?"

''Ya bak hala aynı şeyi yapıyor!! Ben seni öldürürüm!!" Kalktım ve hemen üstüme bornoz geçirip koca adamın üstüne çıktım "ya bana ne yaptın biz neden aynı yataktayız! Neden çırılçıplağız!"

Galiba inliyordu "Ah! Helena ow!"

''Neler oluyor ya hem bu altımdaki sertlik ne!?''

Gülümsedi "O benim koca muzum canım'' (dssdsfzadaff)

Hemen üstünden kalktım ve üstümü giyinmeye başladım.

**

Çantamı da aldım. Ve gitmeye hazırım. "Harry?"

"Evet?"

"A-aramızdan herhangi birşey geçmedi değilmi?"

Gülümsedi

"Sex gibi bişey mi?"

Başımı olumlu anlamda salladım.

"Hayır aramızdan bişey geçmedi senin çıplak olma sebebin senin üstünü çıkardım ve rahat şeyler verecekken uyuya kaldın. Ve bende yattım. Bu kadar."

"Şey peki çok teşekkür ederim herşey için görüşmek üzere. Harry."

Dedim ve kapıyı çarpıp gittim.

Umarım Harry'nin dedikleri doğrudur.....

#####
Evett bir bölüm daha bitirdik umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek uzere hoşçakalınnnn

-DyyguStyles0x

I'm Pregnant <H.S>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin