''Anlaştık''

161 5 0
                                    

selam arkadaşlar cidden baya oldu amk dksjl olaylar fazla oldu aile vs. ee hadi bakalım başlıyozz!

C'mon!

2 HAFTA SONRA

HAROLD: Tanrım! bu kız beni deli edecek! kimden bahsediyorum sizce? nişanlım Amy. Tanrım birlikte olalım diye yalvarıyor! ''Tanrı aşkına Amy! rahat bırak beni!'' diye tısladım. ''harold! bu aralar neler oluyor sana böyle beni isterdin şimdi ise bana neyi ima etmeye çalışıyorsun!!'' sakin olmam gerek tamam, tamam,tamam. ''Bebeğim,tamam üzgünüm ama kafa dinlemeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum, hem senin paristeki moda haftan ne oldu?''
birazda olsa Amy yumuşamış, ve sakinleşmişti. ''ah evet bu akşam uçağım kalkıyor, sorun değil bu arada gitmem gerek sevgilim, seni seviyorum aşkım!'' dedi ve dudağımdan öptü. yüzümü buruşturdum uh! dudaklarımı yıkamam gerekiyor (nkfjdklf)

**

(Helena) karnım çıkmaya başlamıştı, büymüştü karnım.  aşermem artmaya başlamıştı size iğrenç gelecek şeylere ben öylesine istiyordum ki! olmasa gözlerim doluyor yemek yemiyordum. Harry ile bu olaylardan sonra hiç görüşmedik. onun yüzünü dahi görmek istemiyordum. bu bebek benimdi! benim olacaktı! canımda neler çekmiyor be! ay şöyle ton balıklı sandviç olsa nasılda yerdim!! ama tabii arayıp soruyordu bebeğin ve benim durumumu zaten sanırım 1 ay sonra düğünü varmış. Bu biraz canımı yakıyordu, çünki bebeğimin babası evleniyordu.  buna ne kadar müsade etmesemde belli etmek istemiyordum. Ne yaparsa yapsın umrumda değiller.

Kapının çalmasıyla irkildim. terliklerimi giyerek hızla çalan kapıya yöneldim. kapıyı açtım James!  wow!  ''James! bu ne güzellik gelsene içeri!'' dedim ve şirince gülümsedim. James bana şaşkınlıkla bakıyordu. Ah unuttum James benim erkek arkadaşımdı eski ama. hala seviyordum onu bende onun beni sevdiğini biliyordum. ''Helena! Tanrım!! h-hamile-sin!! bu..bu nasıl olur!!'' gözlerim dolmuştu James'in bana ilk dediği cümle bu olduğu için. ''James, ben..ben e-evet hamileyim.''  James ağlamak üzreydi. ''H-helena, b-bak ben sana aşığım helena senden bir türlü vazgeçemiyorum. anlıyormusun!! ve seni ziyarete geliyorum lanet olası büyümüş karnın ile beni karşılıyorsun!!!'' sinirlenmeye başlamıştım, gözyaşlarım kendiliğinden akıyordu bile. ''J-james, bak evet bende senden hoşlanıyorum. hala ve hala. taki, sen bunları bana demeden önce!! teselli vermeni beklerken iğneliyici laflarınla boğulmama neden oluyorsun! Kahretsin! defol!!'' sancım geliyordu karnım feci şekilde kasılmıştı canım çok yanıyordu.  James korkuyordu gözlerinden belli oluyordu elimi ona doğru uzattım, gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. sesler uğultulu geliyordu. yaşadıklarımı kaldıramıyorum lanet!! Tanrım! canım çok yanıyor!!!

**

Helena devam: Gözlerimi açtığımda bembeyaz odadaydım hastane kokuyordu. iğrenç! miğdem bulandı! james içeri girdi.  ''Bebeğim, bak ben üzgünüm gerçekten çok üzgünüm. seni seviyorum Helena bu bebeğide.'' dedi gülümsedim. onu seviyordum gerçekten seviyordum. yavaş yavaş dudaklarıma yaklaştı gözlerimi kapattım. dudaklarını benimkilerle birleştirdi. sıcacıktı dudakları nefesi ımm! birden kapının açılmasıyla dudaklarımızı ayırmak bir oldu..

Harold: Hastaneden aramışlardı Helena'yı hastaneye kaldırmışlar. Tanrım! piç herifin tekiyim! ona sahip çıkamıyorum!!!  koşa koşa merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladım. ve kapıyı açtım, Tanrım!! buda neyin nesi!! ne sikim yiyorlar burda. Piç herifin teki Helena ile yiyişiyorlardı!! Deli olmak üzereyim!!!  ''H-harry!!?'' sesi o kadar ince ve endişeli çıkmıştı. ''Buda kim Hel!?''  sinirden yeşil gözlerim göz bebeklerim büyümüş ve kopkoyu rengini almıştı. ''Bu lanet herifte kim oluyor!? neden bana haber vermedin, bebek iyimi? ve sen... iyimisin??'' Helena doğruldu ve konuşmaya başladı. ''Harry, bak b-bu benim erkek arkadaşım hani senin nişanlın vardı ya e benimde işte erkek arkadaşım h-harry.''  sinirden gözüm dönmüştü. ''D-defol!'' diye tısladım. gerilmiştim, iç çektim ve avcumu sıktım. yumrukladım.

kapıyı çarpıp gitti.  ve oturdum yanına, Ağlıyordu. 


''b-bak bebe-'' demeden lafımı böldü ''Bana bebeğim deme! ya ne küstahsın sen be!''  ''Helena, bak tamam sakin ol tamamı? gerçekten sizin için çok endişelendim, inan bana öyle. ve ayrıca seninle konuşmaya geldim. önce eve gidelim, ve sonra konuşalım sakince.'' Helena, sakinleşmişti. bende gülümsedim ve doktora haber verdim. durumunun iyi  olduğunu söyledim. 

**

O'nun evindeydik, uzanmıştı ve hıçkırıklarla ağlıyordu, yere diz çöktüm ellerini ellerime kenetledim. Tebessüm ile baktım yüzüne. ''Helena bak seninle konuşmaya ihtiyacım var, ailem tarafından nişanlım tarafından büyük baskı altındayım. gerçekten senden bir anlayış bekliyorum. biliyorum bu zor olacak ama lütfen bunu yap benim için.'' karnını okşadım.


''Bebeğimiz için''   Gülümsedi ve karşılık verdi ''Harry, tamam biliyorum ama bende zor zamanlar geçiriyorum hemde baya zor zamanlar bunalımdayım, baskı altındayım. sancılara bir türlü alışamıyorum gecenin bi vakti aşeriyorum, sancım geliyor kötü hissediyorum ikimizin hayatı mahvoldu baksana durumumuza!'' elimle susturdum. ''Şhh, aslında benim hayatımı güzelleştiriyorsun. baba oluyorum! bu ne kadar güzel bir duygu biliyormusun? gerçekten inan bana hayatımdan ben şikayetçi değilim asla! sende böyle düşünme.'' gülümsedi. ''sana bir teklifim olacak çok cazip'' gülümsedim. ''bak hemde çok memnun olabilirsin'' merakla bekliyordu gözlerinden belliydi. ''evet sor hadi bekliyorum.'' Nefes aldım ve söze başladım.

''Bak, şimdi beraber seninle kaçacağız tamamı? herkesten uzak olmak istemezmisin? sadece sen,ben ve bebeğimiz olacak.bebek  doğana kadar. yada istersen hep kalırız küçük bir evimiz olur. hatta i-istersen evleniriz bile. Helena ben çok istiyorum.'' gözleri heycanla parlıyordu.

''C-ciddimisin? ah Tanrım! bu harika tabii seninle gelirim herkesten uzak olmayı kim istemez! peki nerde buluşacağız?'' gülümsedim ''Bak, bebeğim sen herşeyini toparla ve bana konumu at. bende hiçbirşey olmamış  gibi tatile gider gibi hazırlanıp yanına geleceğim. sen senin evinin 4 orman yolu  var orda buluşacağız. ve arabaya binip gideceğiz. herkesten uzak olacağız söz veriyorum. çok mutlu edeceğim seni çok mutlu olacaksın. stresten uzak herşeyden uzak. gölün kenarında piknik yapacağız. tavşan besleyeceğiz.'' Helena gözleri o kadar heyecanla bakıyorduki hemen gidelim der gibi.


''bebeğim anlaştık mı?''


                                                                  ''ANLAŞTIK''





EVETTTT CANLARIMMM UZUNNN ZAMAN OLDU ARAYA OKULDA GİRDİ MDJKLSD NEYSE HADİ OKUYUN BOL BOL GÖRÜŞMEKKK ÜZEREEEEEEEEEE!!LFKLOŞLGG






I'm Pregnant <H.S>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin