NE TAŞINIYOR MUYUZ ???

166 34 15
                                    

Multi Medya = Açelya
Bölüm şarkısı = Emir Samur -Saçma sapan

Off of ne diyorsun anne ya ne taşınması . Evet duyduğunuz gibi taşınıyoruz yaa ama off ben buraya alışmıştım yaa. Mükrime hanım annem olur kendisi gelmiş bana açelya hazırla taşınıyoruz diyor . Yaa insan bir sorar : kızım istiyor musun ? diye ama nerdee ??
bana soran yok tabi .
Bide size kendimi tanıtmayı unutum
Ben açelya taş , Izmirliyim ve şuan ankaraya taşınıyoruz ,19 yaşındayım ,mavi gözlü , siyah saçlı , güzel fiziğim olan bir kızım . Annem mükrime , ona deli gibi aşık olan babişkom ali .
Evett her şeyim hazır bavularımızı indiriyoruz . Taksi gelmişti zaten bavularımızı yükleyip taksiye bindik.
Aslında taşınmamız iyi de oldu burda hiç akrabamız yok . Tabi hiç arkadaşım da yok ,ama izmirde amcamalar ve Sude varr.
Sude kim derseniz o benim dostum .
böyle taş gibi kız . Sosyal medya sağolsun ordan tanıştık .Çok samimiyiz . Onu çok seviyorum böyle sarı saçları kahverengi gözleri var o da 19 yaşında ve ben yanına gidiyorum oleyyy. Uçak anons edince uçağa bindik . Hepimiz yerleşip kemerlerimizi bağladık . Ben tabiki yatıcam .

Gözlerimi açtığımda annem beni çağırıyordu
--Açelya hadi kalk inişe geçiyoruz.Diye.
Hemen toparlanıp oturdum güzelce
--Inişe geçiyoruz lütfen kemerlerinizi sıkı sıkı bağlayın . Diye cırladı hostes evet resmen cırladı .
Dönüp ters ters baktığımda sesini kıstı . Seni cadaloz karı .Herneyse
Evet amcam bizi almaya gelicekti beli ki işi çıkmış bizde taksiye atlayıp villanın yolunu tutuk .
Biz villaya yetişene kadar kulaklık takıp müzik dinledim.
Villaya geldik ve iniyoruz.
Arabadan indiğimde şöyle villaya göz atık. Çok güzel evett iyi ki geldik .
--Kızım hadi bavuları içeri çekelim .
Diye seslenen babama dönup baktım .
Başımı sallayıp babama yardım ettim .
Tabi üst kata çıkıp odamı aramaya çıktım . Tabi yani tek çocuk olduğum için bulmam zor olmadı .
Hemen kendimi yatağa attım .
Odam böyle gözlerimin rengindeydi . Deniz rengindeydi .Dolabım gri , yatağım pembe pembeydi . Evet yeni başlangıçlar güzeldi .

Gözlerimi açtığımda yatağımdayďım .
Demek uykuya dalmıştım yorgunluktan.Hemen kalkıp bavulumu bi kaç saate yerleştirdim . Sonra iç çamaşırlarımı alıp banyoya attım kendimi belki yorgunluğum geçer gider diye .
Iç çamaşırlarımla banyodan çıkıp dolabın yanına yöneliyordum ki yatağımın arkasîndaki terası gördüm sanki biri beni izliyordu bu halimle !!
Hemde erkekk!! hemen gidip perdeyi çektim Sapıkkk !! Bide sırıtıyordu iyyy.

Elbiselerimi giyip aşaği indim annem ile babam oturma odasında kahve içiyorlardı.Hemde babam oturmuş annemde başını onun göğsüne yaslamıştı . Buğazımı temizleyip içeri geçtim rahatlarını bile bozmadılar .
-- Aa ayıp annecim hiç insan evladının yanında bòyle davranır mı ?? Mazalah gidip bende birisine böyle yapsam sizden öğrendim diye ..
Dedikten sonra içimde kahkahalar atıyordum.Ama annem çaktı lafı
--Açelyacım sen çocuk musun bizden gördüğün şeyleri gidip tekrarlayasın hı kızım .

Babam da bıyık altından gülüyordu.
-- Yaa ama bu haksızlık anne .
Dediğimde babam diğer kolunu bana açtı bende hemen oraya fırladım .
Bizde ailecek sarıldık .
--Hadi bakalım akşam yemeği zamanı .Dedi annem
hepimiz ayaklanıp masaya geçtik.
Yemekte biraz sohbet ettik . Sonra yarın sudeye gittmek için izin aldım . Evet ailemde biliyor sudeyle benim arkadaşlığımizi.
--Sizlere afiyet olsun .
dedikten sonra merdivenlerde çıkmaya başladım . Odama geçip sudeyle konuştum biraz . Tabiki hala izmirde olduğumu söylemedim . Süpriz yapıcam ..
Biraz müzik dinledikten sonra geceliklerimi giyip biraz kahve aldim ve terasa çıktım.
Ah burda bir sürü villa var . Kesin annem yarın hepsiyle tanışır.
Biraz etrafıma bakındıktan sonra tam içeri geçiyordum ki karşı komşunun biri balkona çıktı bende meraktan hala izliyordum.
Tam göz göze geldik ki baktım ki o sapıkk . Beni bügün izleyen sapiķķ .
Allahım yaa her bana baktığinda sinir oluyorum , oda sırıtıyor .Ona hemen dil çıkarıp içeri geçtim .
Neyse yatsam iyi olur iyi geceler sizede banada . ☺☺😊😊

YİNEMİ SENN!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin