ŞAKA MISINIZ ??

67 27 1
                                    

MEDYA= Açelya

Açelya

Sabah gözlerimi açtiğımda belimde bir ağırlık vardı . Gözümü açıp yanıma baktım barış vardı elide belimdeydi . Ne oluyor burda yaa hemen barışı ittip yataktan aşağı atım benden izinsiz barış bey bak sana neler çektireceğim . Barış lak diye yere yapıştığında bir inleme sesi geldi ben kıkır kıkır gülerken barış ayağa kalktı
--Ne yapıyorsun kızım yaa manyak mısın ??
--Evet ben manyağım ben deliyim ben salağım işt-
Lafımı tamamlamadan barış hafifçe beni öptü
--Sen benim manyağım benim delim benim salağımsın
Deyip tekrar öptü
--Buda beni atığın için yataktan
Deyip sırıttı .
--Barış
--Efendim prenses
--Dün en son bardaydık diye hatırlıyorum sonrası yok kesin benle sude tekrar delirmişiz değil mi ??
Deyip tek kaşımı kaldırdım . Barış kahkaha atmaya başladı eyvah kesin rezil olduk .
--Prenses resmen el ele tutuşup kaçmaya çalışıyordunuz .
Deyip tekrar kahkaha attı ayhh biz bunu her sarhoş olduğumuzda yapıyoruz . Ben kıpkırmızı olmuş başımı barışın omzuna dayadım .
--Aşkım başım çok ağrıyor
--Hmm gel bakalım sana yemek sonrada birer ilaç içiriz hiç bir şeyin kalmaz
Elimden tuttup beni odadan çıkardı hala dünki elbiselerleydim . Barışın çıkaracak hali yok . Mutfağa girdiğimizde barış beni sandalyeye oturttu . Imm burası erdemin evi tanîyorum çünkü . Barış hemen kahvaltı hazırlamaya başladı . Ayy ne tatlı oldu yaa hemen gidip arkasından sarıldım ve başımı yandan aşağı sarkıtıp ona bakmaya başladım o da elindekileri bırakıp bana döndü ve beni belimden tuttu başım döndüğü için hemen başımı ona yaslayıp elimi beline doladım .
--Prenses
--Hmm
--Iyi misin ??
--Barış ben hiç iyi değilim
Dedim gözlerimi kapatıp barış bir çırpıda beni kucağına alıp odaya çıkmaya başladı . Gözlerimi açamiyordum . Ben her içki içtiğimde hasta oluyordum . Çünkü midem kaldırmıyordu . Barış beni yataģa koyup anlıma öpücük kondurup çıktı .

Barış
Ah prenses içki senin neyine ne diye içki içiyorsun bilseydim hasta olucak hiç bırakmazdım . Hemen sudeyi uyandırıp açelyanın yanına göndermeliydim . Erdemlerin kapısını çaldığımda bir inleme sesi geldi kesin sude onu yere atmıştır .
--Gel
Diyen sudenin sesiyle içeri geçtim erdem yerde belini tutuyordu ben kahkaha attım hak etmiştik .
--Şaka mısınız?? Bune halimiz açıklayın
Dedi sude ona dün her şeyi anlatım o gözlerini pörtltmiş bize bakıyordu .
--Sude oyalanma ve kalk
--Açelyaa
Dedi fısıldıyarak evet biliyordum kötü olmuştu açelyanın içmesi .
--Açelya nerde??
Dedi bağırarak ve ağlmaya başladı erdem gidip elinden tuttu
--Sakin ol ne oldu anlat
--Açelyaa her içtiğinde fena halde mide ağrısı ve baş dönmesi olur bu 1 hafta bile sürer .
Dedi hıçkırarak
--Allah kahretsin hepsi benim yüzümden
deyip yandaki vazoyu duvara fırlatı
Erdem hemen elinden tuttup onu oturtu.
--Sakin ol aşkım geçer zaten biz yanında duralım yeterdir ona .
Hemen sude kalkıp odadan çıktı bizde arkasından gittik açelyanın odasına girdi. Hemen gidip açelyanın yanına oturdu . Prenses uyuyordu . Sude elini tuttup ateşine baktı .
--Arkadaşlar hadi siz gidin kahvaltı hazırlayın ben onu uyandirıp kahvaltı yaptırıyım ilaç falan verelim .
Dedim erdem sudenin elinden tuttup ayağa kaldırdı . Ve odadan çıktılar . Gidip prensesin yanına oturup alnına bir öpücük kondurdum .
--Aşkımm
--Sevgilim
Dediğim anda açelya yavaş yavaş gözlerini açtı .
--Efendm barış bi bırakmadınız uyuyayım ayhh midem
Dedi çığlık atarak . Hemen elimi midesinin üzerine koydum
--Aşkım iyi misin??
--Iyim iyim ayy barış ben uyumak istiyorum acımı hissetmiyim diye lütfen .
Dedi ve gözünden bir damla yaş aktı allah kahretsin ağlama kalbim sıkışıyor
--Açelyamm yapma ağlama kalbim ağrıyor lütfen
Deyip elini tuttum
--Şimdi kalkıyoruz kahvaltı yapıyoruz sonra uyuyoruz
--Tamam o zaman
Onu yanağından öpüp ayağa kaldırdım hemen belime sarılıp başını göğsüme koydu çok yorgundu benim birtanem bende onun belinden tuttum ve aşağıya indik . Kahvaltı hazırdı hemen hep birlikte kahvaltıya oturduk .
-Açelyam aşkım iyi misin ??
Dedi sude
--Iyim sude merak etmeyin ölmüyorum
Dedi gülerek prenses
--Herşey benim yüzümden
Dedi sude ve tekrar ağladı
--Saçmalama sude benden unutum sende unutun kimsenin suçu değil tamam mı bebeğim
--Tamam
--Hadi kahvaltıya başlıyalım
Hep birlikte kahvaltı yaparken prensesin yemesine izin vermiyordum ben yediriyordum ona
-Bariş yotor lotfen
Dedi ağzı dolu dolu
--Tamam aşkım son
Deyip ağzına son lokmayı verdim mutfağa gidip ona baş ağrısına ve mide ağrısına iyi gelen ilaç alıp salona geçtim onları verdikten sonra onu odasına götürmek için kaldırdım .
--hadi odana dinlen
--Tamam ahh
-iyi misin açelya
--Iyim birden mideme ağrı girdi ondan sorun yok hadi
Deyip yandan belime sarıldı bende onu kollarımla sarıp odaya çıkmaya başladık. Odaya çıktığımızda onu yatağa oturtum dolaba yöneldim bizim elbiseler yoktu ama belki erdem bir kaç parça kıyafet koymuştur ne de olsa zengin züpesi 😆.
Içini açıp baktığımda gecelik aramaya başladım açelya için bir bicama ve bir üst çıkarıp yanına gittim .
--Al giy hadi sonra yatarsin
Alıp banyoya gitti. Bende onu beklemeye başladım banyodan çıktığında yorgun yorgun yanıma gelip oturdu prenses geceliklerle bile tatlı ve güzel . Belini geçen saçlarını salmiştı . Yüzü bembeyazdı . Gel prenses deyip belinden tutup yatağa çektım ve onun başını yastığa koyup üstünü örtüm anlına öpücük kondurup tam çıkıcaktım ki açelya elimi tuttu .
--Aşkımm gitme lütfen
--Tamam gitmiyorum
Dedim ve yanına uzanıp elimi beline dolayıp kendime çektim oda başını kaldırıp göğsümün üzerine koydu .
--Aşkım
--Hıı
--Doktor çağırsak olur mu ?
--Hayır aşkım doktor napıcak ben ölmicem bir kaç güne geçer .
Ben çenesinden tuttup göz göze gelmemizi sağladım .ve gözlerimden ateş fırlatarak
--Sakın bir daha ölmek kelimsini kullanmıcaksın açelya anladın mı??
--An-an-ladım
Dedi kekeleyerek gözü dolmuştu hemen dudağına yapışıp öpmeye başladım . Ayrılıp
--Aşkım seni seviyorum
---Bende seni seviyorum barışım ..

Açelya

Gözlerimi açtığımda midem sancılanıyordu . Barış beni sarmıştı . Ah çok kötüydüm gözüm kararıyordu .
--Barışım barış
--hmm
Deyip belimdeki elini sıklaştırdı . bende uyanması için hemen dudağını öptüm ve geri çekileceken o beni kendine çekti ve üzerinde uzandırdı .
--Aşkım
--Efendim açelyam
--Sen bana çok iyi geliyorsun
--Sende bana çok iyi geliyorsun açelyam .
--Yani geçen şu halle geldiğimde 1 hafta boyunca ağrım kesintisiz vardı . Ama bu sefer her bana sarıldığında ya da her bana dokunduğunda ağrım birden kesiliyor .
Başımı kaldırıp barışa baktım böyle sabaha kadar durabiliriz . Her gittikçe barış bana yaklaşıyordu ben hemen dudağının kenarını öptüm ve başımı gögsüne koydum . Barışta elini belimden çekip karnıma koydu ve okşamaya başladı . Ben kendimi barışa yasladım barışta yatakta oturmuş benim karnımı okşuyordu . Birden kulağıma fısıldadı .
--Düşünsene açelyam burda tam burda bir bebeğimiz olsa .
Bebeğimiz . Hemn elimi onun elinin üstüne koydum .
--Bizim bebeğimiz
deyip gözlerine baktım . Biraz zaman geçtikten sonra .
--Aşkım gel bir şeyler atıştıralım sonra biraz evde vakit geçiririz açım .
Deyip barışa baktım .
--Peki hadi
Barış yataktan kalkıp ayakta elini uzattı bana ben dudak büzdüm ve her iki elimi ona uzattım oda her iki elimi tuttu ve kendine hızlıca çekti ve bende ona yapıştım dudaklarımızın arasında çok az vardı . Birden dudağımı öptü ve elimi tuttup aşağıya inmeye başladık. Aşağıya inip baktığımızda erdem ve sude evde değildi . Barış mutfağa geçerken bende sudeyi aradım .
--Sude
--Efendim açelya
--Nerdesiniz siz?
--Dışarı çıktık siz evde çok güzel yatıyordunuz ondan bizde sizi uyandırmayalım diye çıktık bu arada iyi misin
--Sude iyim canım
--Iyi o zamn canım biz erdemle bu gece evde yokuz siz takılırsınız tek başınıza
Deyip kıkırdadı
--Sudeee
--Ne ya
--Ee söyle siz nereye gidiceksiniz
--Bilmiyorum erdem süpriz deyip duruyor
--Neyse tamam canım annemlerede sudelerdeyim derim haberin olsun
--Tamam görüşürüz .
--Görüşürüz.
Sude telefonu kapatıktan sonra mutfağa geçtim ay benim aşkım çok mu hamaratlı ama ben hiç yemek yapmayı bilmiyorum :( ben dudak büzmüş mutfak masasında otururken yanıma barış geldi
--Hayatım ne oldu neden dudağını büzüyorsun
--Aşkım baksana sen bile yemek yapabiliyorsun ama ben yapamıyorum.
--Ay seni yerim ben ya boşver merak etme evleninceye kadar öğrenirsin
Deyip göz kırptı oha evlenicez mi biz
--Tabi kızım siz neden sevgilisiniz ki
Dedi iç ses , iç ses susar mısın
--Peki hadi yemek hazırsa yiyelim
--Hazır gel
Birlikte masaya geçip yemek yeyip sohbet ettik .
--Aşkım
--Efendim hayatım bir yerin mi ağrıyor ??
--Midem ağrıyor içeri geçelim mi?
--Tabi bebeğim gel
--Sofrayı topluyalım
--Boşver erdemin hizmetçileri gelince toplar
--Peki
Beni elimden tuttup oturma odasına götürdü .
--Ne izliyelim bak evim sensin , alcakaranlık , incir reçeli
--Imm alaca karanlık bence sence?
--Nasıl istersen o aşkım
Filmi takıp yanıma geldi
-- Bariş bir dk filmi durdurur musun annemle konuşayım
--Peki
Barış filmi durdurduğunda hemen annemi aradım
--Anne ben sudelerdeyim kendime biraz sudeyle vakit geçirmek istiyorum 1 haftaya olur mu ??
--tamam annecim tamam babamı öpersin görüşürüz
Telefonu kapatıp barışa döndüm
-- Beni böyle hasta görmemeliler
--Haklısın hadi filme başlıyalım
--Tamam
Deyip filmi başlattı elini omuzuma attıp beni kendine çekti bende elimi karnısının üzerine koyup başımı göğsüne yasladım ve film izlemeye başladıkk..

YİNEMİ SENN!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin