Yer: Galaduil Galaksisi
Zaman:Tanrıların Savaşı
O gün milyonlarca iblisten oluşan ordunun tek bir hedefi vardı .Galaduil Galaksisi
Feng Tarikatı,Taht salonu
Taht salonunda yoğun bir kargaşa vardı. Galaksideki en büyük tarikat liderlerinin hepsi buradaydı ve arkalarında onlarca büyük elderler duruyordu.Bu günkü kargaşanın tek sebebi gözcülerin verdiği raporlarda büyük bir ordunun Galaduil galaksisine doğru geldiğiydi.
''Yeter!''
Tüm salon bu sözden sonra susmuştu kimse tek bir kelime daha konuşmaya cesaret edemiyordu.Bu sesin sahibi Feng tarikatı lideri Feng Lingao'idi.
''Li tarikatı lideri Li Zhao öne çık ve gözcülerin ne rapor ettiklerini anlat''
Feng Lingao'nun emriyle oturduğu yerden kalkan Li Zhao arkasında bulunan iki eldere işaret ettikten sonra iki Elder Feng Lingao'nun önüne beyaz bir kutu bıraktılar bu kutu parlak beyaz rengindeydi ve kutu yeşil zümrütlerle süslenmişti.Bu kutu birinin zihnindeki bir anıyı saklaması için yapılan nadir bir eşyaydı.İki Elder güçlerini kutuya aktarmaya başlayınca kutunun üzerinde orada bulunan herkesin görebileceği kadar büyük bir anı hareket etmeye başladı yavaşça netleşen bu anı milyonlarca iblisin Galaduil galaksisine doğru yol aldığını gösteriyordu .Li Zhao bir adım öne çıkarak konuşmaya başladı.
''Lider Feng Lingao bu ordunun tek bir amacı var galaksimizi yok etmek ve bu iblislerin gelmesi için kalan süre iki aydan biraz daha fazla''
İki ay tüm tarikatların birleşip karşı bir saldırıya geçebilecek bir ordu kurması için çok kısa bir süreydi.Li Zhao'nun sözlerinden sonra herkes Feng Lingao'ya bakıyordu.
2 Ay Sonra
Kısa bir süre içerisinde on binlerce tarikat ordularını toplamış ve yaklaşan savaş için son hazırlıklarını yapıyorlardı.
Çift güneş Feng tarikatının yüz binlerce askerinin üzerine yansıyordu ordunun en başında Feng Lingao altın zırhını giymiş ve hikayelere konu olan ağır kılıcını kuşanmıştı.Yaydığı asil aura Kralları kıskandıran nitelikdeydi. Diğer gezegenlerde savaş başlamıştı milyonlarca iblis Galaksiye akın ediyordu ve gördükleri tüm gezegenlere saldırıyorlardı.Kısa bir süre sonra hava kararmaya başlamıştı bu karanlık güneşlerin batmasıyla olan bir şey değildi gökyüzünde yüz binlerce iblis çift güneşin önünü kapatmıştı ve Feng tarikatına saldırıyorlardı .Feng Lingao'nun yüzünde görenlerin korkudan donacağı bir gülüş vardı.Vücudundan kan arzusu yayılıyordu.Ağır kılıcını kaldırıp bağırdı:
''Feng için,Kutsal hazine için''
Feng Lingao bağırdıktan sonra arkasındaki yüz binlerce askeride aynı anda bağırmaya başlamıştı ve tüm ordudan yayılan bir kan arzusu yeri ve göğü kaplıyordu.Tek amaçları kutsal hazineyi İblis İmparator Zaghark'dan korumaktı.
Savaş başladıktan sonra iblis istilası insanlara nefes aldırmıyordu.Öldürülen her iblisin arkasından yenisi geliyordu.Ağır kılıcıyla en ön safta savaşan Feng Lingao her ağır kılıcını sallayışında ondan fazla iblis ölüyordu.Savaşın gidişatı belirsizdi insanların savaş yetenekleri iblislerden üstün olsa da iblislerin sayısı insanların üstünlük kurmasını engelliyordu .Efsanelere konu olacak bu savaş gece ve gündüz durmadan devam etti. Yüzlerce gezegen yaşanamayacak hale gelmişti binlerce tarikat yeryüzünden silinmişti.
Gladel Tapınağı:Kutsal hazinenin saklandığı yer.
Yüz kişinin yan yana geçebileceği kadar büyük olan tapınağın giriş kapısında tapınağı korumakla görevli olan yüzlerce paladinin cesetleri yerde yatıyordu tapınağın beyaz duvarları kanla boyanmıştı.Tapınağın içerisinde ise büyük bir savaş sürüyordu.Ondan fazla güçlü tarikat lideri kılıçlarını çekmişlerdi ve o an karşılarında İblis imparator Zaghark vardı.
''Hahaha... sefil yaratıklar bana karşı bu kutsal hazineyi korumaya nasıl cüret edersiniz''İblis kral gözü dönmüş bir şekilde elindeki hazineye bakıyordu.Elinde gümüş bir yüzük vardı ve yüzüğün üzerinde bir ejderha mavi bir yakutu sarıyordu.Yüzük etrafına turkuaz renginde ışıklar saçıyordu ve çok güçlü bir aura yayıyordu.
İblis İmparatoru buradan çıkamayacağını biliyordu evrende tek başına onunla savaşıp yenebilecek bir insan yoktu ama şuan karşısında evrenin en güçlü on kişisi vardı.Feng Lingao kılıcını İblis krala doğrultarak konuştu
''Ölümü arıyorsun Zaghark her şey buraya kadardı bize kutsal hazineyi teslim et!''
''Hahahaha sefil canlılar kendinizi fazla yüceltiyorsunuz hahahaha''
İblis imparatorun kahkahaları tüm tapınakta yankılanırken iblis imparator buradan çıkamayacağını biliyordu ve tanrılarla olan savaşında zaferini tam olarak elde edememişti.Ama elinde hayla kutsal hazine vardı ölmeden önce onu kullanabilirdi.İblis imparator yüzüğü taktığında tarikat liderleri ona saldırmıştı ama İblis imparatorun büyüsünü durdurmak için yeterli zamanları yoktu.İblis imparatorun bedeni parçalara ayrılıp yok olurken ruhu mühürlenip hapsedilmişti.Ama tüm evrene bundan önce bir şey bırakmıştı İblis kral ona lütuf diyordu onun yaptığı büyü tüm evrene hem bir hediye hemde bir lanet idi.İblis imparator tüm ırklara dantian vermişti.Ve bunu yaparken tek amacı güçlünün zayıfı ezmesi ve evrende savaşların asla bitmemesi'idi .
Medyada İblis İmparator Zaghark
Giriş Nasıl ? Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dragonel
FantasyÇok uzun bir zaman önce milyonlarca canlının öldüğü bir savaş yaşandı. İmparator Zaghark ve barış içinde yaşayan ırklar arasında olan bu savaşta İmparator Zaghark yenildi fakat yenilmeden önce kutsal hazineyi kulllanarak tüm ırkları kapsayan bir büy...