Ea

176 6 3
                                    

Pana când a aparut o tipa blonda in fata mea..!
-Heiiii
-Buna
-Cum te numesti?Vad ca esti noua pe aici!
-Viviana imi poți spune Vivi!Si sa sunt noua!tu cum te numesti
-Eu ma numesc Catalina dar toți imi zic Cata!Încântată!
-Si eu!!
Se auzi de odată clopoțelul! Aveam prima ora Istorie. Am auzit ca profesorii sunt cam tineri pe aia ii!
Intra profu!Evident m-am asezat cu Data in banca
Deodată toti :Bu....naaaa...aaaa..... ziua !
El: buna ziua dragii mai!Sunt noul profesor ! Am 24 de ani si ma numesc Cristian. Am auzit ca nu sunt singurul nou pe aici!
In constiinta mea: Fraierooo o sa te cheme in fata fi naturală !!!respiraaa . Deodată gândurile imi sunt spulberate la auzi numelui meu Viviana Matews sa vina in fata!
M-am ridicat din banca ...ultima banca . Am inceput sa merg auzind fluiere si aplauze!Imi era rusine ..numai bad-boy-ul scolii era plictisit si nu rectiona. Tot drumul spre catedra ma uităm la el, el la mine si asa m-am împiedicat ...Pocc! M-am ridicat si am vazut pe fata lui in colțul gurii o tentativă de zambet .
Am ajuns acolo langa profesor. Sincer era O BUNACIUNEE! Era satan cu ochii negru si corpul muncit de vedea pe sub camasa alba putin transparenta!
Uhhh!
-Viviana prezinta-te noilor colegi!spune profu.
-Buna ma numesc Viviana Matews dar imi puteti spune Vivi! Cam atât despre mine..

Heii sper sa va placă astept păreri de bine de rau...scuze pentru greseli!!

Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum