O alta zi..

195 5 16
                                    

Era de la Alex
Stiam ca voi avea numai probleme!!!A numai vina mea ...Da numai vina ta ca te-ai lăsat saturată...nici nu mi-a placut...o ba daaa ..din momentul in care buzele moi ale profului au facut contact cu ale m-am simtit pe un norisorrr...
Ma trezesc cu o usoara durere de cap
-Neataaa
-Tu la cat te-ai trezit?
-Pai acum vreo 20 de minute!Imi e foameee!!Si incepe sa tipe din toti plămânii !!
-Ho nebunooo!
Am mâncat ne-am facut fiecare care un dus ,ne-am machiat eu flosind putin fond de ten mascara si tusi ,ea la fel ne-am îmbrăcat si am plecat la scoala (poza la media cu tinuta mea)
Cata pov .
O iubesc pe fata asta e ca si sora mea nu credeam ca o sa fim asa bune prietene ...dar totusi nu imi vine sa cred ce era sa i se intample!
Azi chiar vreau sa o protejez si sa o tin la distanță de Alex ..cine stie ce ii mai face....
Am urcat in autobuz si foarte repede am ajuns prima ora aveam mate si dupa istorie. ..cum am intrat pe poarta scolii vine proful la mine si ma trase de mana pana am ajuns intr-o clasa auzind in spatele  mai numai "curva lu domn profesor"
-Vivi iarata-ma nu am vrut sa se intample asta dar m-ai vrajit!
Heei capitolul asta il voi corecta maine 😍😍
Mersi pentru sfaturile voastre va iubesccc astept pareri

Fata NouaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum